جذاب‌ترین کاپیتان‌های جام جهانی؛ از نیمار تا هری کین و فالکائو

جذاب‌ترین کاپیتان‌های جام جهانی؛ از نیمار تا هری کین و فالکائو

وبسایت رسمی فوتبالی - برخى از كاپيتان ها جوان هستند در عوض كه برخى از آن ها نيز ميتوانند روى تجربه خود حساب باز بكنند، برخى ها براى اولين بار در جام جهانى بازى مى كنند و برخى ها براى چندمين بار به جام جهانى مى آيند. اين كاپيتان ها انتخاب شدند تا رهبرى تيم را برعهده داشته باشند اما فقط يكى از آن ها مى تواند جام را بالاى سر خود ببرد.

عصام الحضری (مصر) 

اماده ى شكستن يك ركورد

دروازبان ( 15/01/1973)

در حال حاضر دروازبان اسبق تيم ملى كلمبيا فريد موندراگون ركورد مسن ترين دروازبان حاضر در جام جهانى را در اختيار دارد با ٤٣ سال و ٣ روز. اما حالا بعد از ٤ سال همه چيز عوض خواهد شد زمانى كه دروازبان مصر اسام ال هدرى با ٤٥ سال و ١٥٠ روز وارد جام جهانى مى شود و ركورد جديدى را در تاريخ جام جهانى ثبت خواهد كرد.

هرى كين (انگليس)

دارنده بازوبند تاريخى

مهاجم ( 28/07/1993)

هرى كين اكنون تنها ٢٤ سال سن دارد. به هر حال، گلزنى خوب او و رهبرى اى كه از خود نشان داده است، گرت ساوتگيت را مجاب كرد تا او را به عنوان كاپيتان انگليس در جام جهانى انتخاب بكند. اين بازوبند قبلا روى بازوى ستارگانى مانند وين رونى، جان ترى، ديويد بكهام و گرى لينكر بسته شده است. اين مهاجم كه موفق شده در ٤ فصل گذشته ١٠٠ گل به ثمر برساند و در جام جهانى جوان ترين كاپيتان خواهد بود. 

نيمار (برزيل)

ستاره اى كه در بهترين فرم خود قرار دارد

مهاجم ( 05/02/1992)

نيمار بدون شك يكى از بهترين بازيكنان جهان است. او به تازگى بازوبند برزيل را در اخيتار گرفته است و براى ششمين قهرمانى برزيل آن ها را رهبرى مى كند و سعى دارند خاطرات بد جام جهانى گذشته را پاك بكنند. او به تازگى از بند مصدوميت رها شد و در اولين بازى خود در ديدار دوستانه مقابل كرواسى موفق شد گل زيبايى را به ثمر برساند.

ارون گونارسون (ايسلند)

يك تجربه غير قابل فراموش كردن

هافبك ( 22/04/1989)

اوج گرفتن ايسلند در سال هاى گذشته يكى از بهترين داستان هاى فوتبالى بوده است. آن ها سال ٢٠١٥ براى اولين بار به يورو رسيدند و در مرحله يك هشتم نهايى مغلوب ميزبان مسابقات فرانسه شدند. گونارسون بعد از رهبرى تيم در يورو، اينبار در جام جهانى وظيفه بزرگى دارد و سعى مى كند به بازيكنانش روحيه بدهد تا مانند يورو بجنگند.

رادامل فالكائو (کلمبیا)

مهاجم ( 10/02/1986)

اين خبر مانند بمب بود. در ٢٢ ژوئن ٢٠١٤ خبرى آمد كه فالكائو از ناحيه زانو دچار اسيب ديدگى شده است و جام جهام را از دست داد. كلمبيا تا مرحله يك هشتم نهايى بالا رفت اما برترين گلزن اين تيم بايد از خانه بازى را تماشا مى كرد و آن ها توسط ميزبان جام برزيل حذف شدند. زندگى گاهى اوقات به شما شانس مجدد مى دهد و فالكائو اينبار كاپيتان تيمش در روسيه خواهد بود و اولين جام جهانى خود را تجربه خواهد كرد.

4125