خوانده راموس: پرتغال در یورو هم مدعی نبود اما...

خوانده راموس: پرتغال در یورو هم مدعی نبود اما...

به گزارش "ورزش سه" در آستانه رویارویی پرتغال و اسپانیا در روسیه، روزنامه O Jogo پرتغال در گفتگو با خوانده راموس، در مورد شرایط این مسابقه و تیم اسپانیا در روسیه، پرداخت.

به نظر راموس توقف اسپانیا در مقابل پرتغال نتیجه خیلی بدی نخواهد بود: " اسپانیا تیمی است که همیشه برای پیروزی به میدان می رود، البته مساوی در بازی اول خیلی هم بد به نظر نمی آید. هر دو تیم برای اولین بار در روسیه به زمین خواهند رفت و من انتظار دارم که یک رویارویی زیبا و هیجان انگیز باشد. من نمی توانم پیش بینی دقیقی از نتیجه داشته باشم: پرتغال قهرمانی اروپا را با خود یدک میکشد و در مقابل اسپانیا از شانس اول قهرمانی در روسیه است."

وی در مورد مقایسه قدرت دو تیم گفت:" اسپانیا تیمی بهتر از پرتغال دارد. من شخصا تیم اسپانیا را به پرتغال ترجیح می دهم، و از دید من اسپانیا شانس زیادی برای کسب جام در روسیه دارد. پرتغال در جام ملت ها از شانس های قهرمانی نبود، اما فراموش نکنید که چگونه آنها تا آخرین لحظه جنگیدند و جام را فتح کردند."

مربی اسبق رئال مادرید، اینیستا را محور اصلی تیم اسپانیا نامید و در مورد تاثیر فراوان او در تیم گفت:" به طور مشخص تساوی ۱-۱ مقابل سوئیس به این علت بود که همه بازیکنان در اختیار تیم نبودند. البته نمی توان انکار کرد که تیم اسپانیا متکی به اینیستا است ولی بازیکنی مانند ایسکو می تواند یکی از مهره های مهم و حیاتی برای رسیدن تیم به قهرمانی باشد."

او در مقایسه تیم امروز اسپانیا و تیم قهرمان اسپانیا تحت رهبری دل بوسکه گفت:" بازیکنانی مانند فابرگاس و ژاوی که در کنار اینیستا در آن تیم بودند، غیر قابل معاوضه هستند. البته نسل جدید بازیکنان تیم شرایط خوبی دارند ، و نبود آن دو بازیکن در کنار اینیستا آهنگ تیمی اسپانیا را تغییر نخواهد داد. اسپانیای فعلی تیمی قدرتمند با پتانسیل و بازیکنان مستعد است که توانایی قهرمانی در جام جهانی را دارد. علاوه بر اسپانیا، آلمان و برزیل هم از شانس های اول کسب قهرمانی خواهند بود."