میشل سالگادو: اگر زیدان توانست چرا گوتی نتواند سرمربی شود؟

میشل سالگادو: اگر زیدان توانست چرا گوتی نتواند سرمربی شود؟

بعد از رفتن زيدان رئال به دنبال يك سرمربى جديد مى گردد و ميشل سالگادو مدافع اسبق رئال مادرید دليلى براى انتخاب نشدن گوتى هم بازى سابق خود نمى بيند.

گوتى در مصاحبه اى در لندن گفت: " زمانى كه زيدان به عنوان سرمربى رئال مادريد انتخاب شد، خيلى از رسانه ها او را انتخاب درست نمى دانستند و مى گفتند كه او با تجربه نيست، ولى شما نمى توانيد بدون اينكه سرمربى تيمى باشيد تجربه كسب بكنيد. "

وى در ادامه افزود: " پس چرا كه نه؟ گوتى مانند زيدان است. او دو سال است كه هدايت تيم جوانان مادريد را بر عهده دارد، كارى كه زيدان فقط يك سال انجام داد. "

" رفتن زيدان همه را شوكه كرد، با در نظر گرفتن آن كه او استعفاى خود را زمانى اعلام كرد كه دو روز قبل آن، او موفق شده بود براى سومين بار پياپى رئال مادريد را قهرمان اروپا بكند. "

" من زيدان را خوب مى شناسم و ٤ سال با او هم بازى بودم. زمانى كه او تصميم گرفت از بازى كردن بازنشسته بشود، همه ى ما سعى كرديم كه نظر او را عوض كنيم و او را متقاعد كنيم كه بماند بخاطر اينكه ما از فوتبال لذت مى برديم و فكر مى كردم آن زمان مناسبى براى بازنشستگى و خداحافظى نبود، اما او تصميم خودش را گرفته بود و زمانى كه او تصميم مى گيرد نمى توانيد آن را تغيير بدهيد. "

ميشل سالگادو در مورد استعفا ى زيدان مى گويد: " همه چيز خيلى سريع اتفاق افتاد، شايد او فشار زيادى را تحمل مى كرد و خسته شد و به استراحت نياز داشت. زيدان از ماه ها قبل تصميم گرفته بود كه مادريد را ترك كند، او اين تصميم را بعد از قهرمانى در چمپيونزليگ نگرفته است زيرا او آدمى است كه از قبل تصميم مى گيرد و آن را تغيير نمى دهد. "

" سرمربى رئال مادريد بودن كار فوق العاده سختى است و بعد از ٢ سال و نيم كار با فشار زياد، او حس كرد كه به يكم زمان براى بودن با خانواده نياز دارد. "