معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ اروگوئه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه در گروه اول مسابقات با تیم های روسیه، مصر و عربستان همگروه بوده و احتمالا می تواند حتی به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند.


 

اروگوئه چگونه راهی جام جهانی شد؟

علیرغم غیبت لوییس سوارز در 4 بازی اول و ادینسون کاوانی در 2 بازی اول مرحله مقدماتی، اروگوئه عملکرد خوبی داشت و به عنوان تیم دوم آمریکای جنوبی راهی جام جهانی شد.

بزرگترین نقطه قوت

قدرت خط دفاعی اروگوئه و توانایی آنها در لحظاتی که بازیکنان تیم ملی موفق به تسلط بر حریفان خود می شوند، نقطه قوت تیم تابارز است. آنها می توانند به قدرت خط دفاعی خود و بازیکنانی مانند دیگو گودین و خوزه ماریا خیمنز که در اتلتیکو مادرید بازی می کنند، تکیه کنند.

بزرگترین نقطه ضعف

خط میانی اروگوئه دچار تغییراتی اساسی شده و بازی های دوستانه کمی برای تمرین کردن این تحولات برگزار شده است. همچنین اگر اروگوئه قادر به ارائه بالاترین سطح بازی خود نباشد تیمی آسیب پذیر به شمار می آید.

ستاره تیم ملی اروگوئه

سوارز، گودین و کاوانی را می توان ستاره های اروگوئه نامید. علاوه بر اینکه مدافعان اروگوئه قادر به پوشش مناسب یک سوم دفاعی هستند، این تیم از زوج هراس انگیزی در خط حمله برخوردار است. سوارز در بارسا و کاوانی در پاری سن ژرمن عملکرد خوبی داشته و در تیم ملی نیز همکاری مناسبی دارند. سوارز در 97 مسابقه 50 گل به ثمر رسانده و کاوانی 42 گل در 100 مسابقه زده است که آنها را تبدیل به بهترین گلزنان ملی تاریخ این کشور کرده است.

ترکیب احتمالی:

پیش بینی

تیم اروگوئه ای که راهی روسیه می شود ترکیبی از جوانی و تجربه است. سوارز و کاوانی در شرایط بسیار خوبی به سر برده و می توانند روی خط میانی باکیفیت با توانایی بازی در عمق اروگوئه حساب باز کنند. صدرنشینی در گروه می تواند آغاز رویای اروگوئه برای رسیدن به نیمه نهایی باشد.

تیم ملی اروگوئه در یک نگاه:

کاپیتان: دیگو گودین

سرمربی: اسکار تابارس

نام مستعار: آسمان آبی

رتبه در رنگینگ فیفا: 17

فهرست نهایی تیم ملی اروگوئه:

دروازه بان ها: فرناندو موسلرا، مارتین سیلوا، مارتین کامپانا

مدافعان: خوزه خیمنس، دیگو گودین، سباستین کوتس، ماکسی پریرا، گاستون سیلوا، گیرمو وارلا، مارتین کاسرس، لوئیس پریرا

هافبک ‌ها: ناهیتان ناندز، ماتیاس وسینو، لوکاس توریرا، رودریگو بنتاکور، کارلوس سانچس، جورجین دی‌ اراسکاتا، کریستین رودریگز، گاستون رامیرس

مهاجمان: لوئیس سوارز، ادینسون کاوانی، ماکسی لوپز، کریستین استوانی