توافق با تیته سرمربی تیم ملی برزیل راه قرارداد با نیمار

توافق با تیته سرمربی تیم ملی برزیل راه قرارداد با نیمار

به گفته رسانه های چون ا گلوبو و رادیو ساگرس، رئال مادرید به جذب تیته، سرمربی برزیل، علاقمند شده است که تمدید قرارداد خود با تیم ملی این کشور را به بعد از بازی های جام جهانی موکول کرده است. رئال مادرید هم در پی بررسی احتمالات به خدمت گرفتن تیته است.
قرارداد تیته بعد از جام جهانی روسیه به پایان می رسد و روجریو کابوکلو، رییس فدراسیون فوتبال برزیل پیشنهاد تمدید قرارداد این مربی تا جام جهانی 2022 قطر را به او داده است. اما این مربی 57 ساله تصمیم گرفته تا تصمیم گیری در این باره را تا بعد از اتمام جام جهانی به تعویق بندازد.

روزنامه برزیلی ا گلوبو با مدیر برنامه های تیته تماس گرفته و او پیشنهاد رئال مادرید را تایید و یا رد نکرده است و تنها گفته: " ترجیح میدم درباره این موضوع نظر ندهم. "

در صورت قبول سرمربیگری رئال مادرید توسط تیته، جذب نیمار بسیار آسان خواهد شد چرا که او رابطه بسیار نزدیکی با ستاره پاریسن ژرمن دارد.

رزومه تاثیرگذار تیته

بعد از مربیگری در سطح باشگاهی که با دو عنوان قهرمانی لیگ برزیل، قهرمانی سودامریکانا و قهرمانی لیبرتادورس همراه بود، تیته به سمت مربیگری تیم ملی برزیل در ژوئن 2016 منصوب شد. این د ر حالی بود که در آن زمان برزیل در گروه خود در مسابقات انتخابی جام جهانی در رده ششم قرار داشت. تیته با تغییر روش و روی آوردن به بازی هجومی موفق شد تا تیم را نجات دهد و برزیل را به عنوان سرگروه راهی جام جهانی کند. تیم تحت هدایت تیته در هیچ بازی شکست نخورد.
تیته جز لیست طولانی مربیانی است که بعد  از جدایی زیدان در هفته گذشته به برنابئو نزدیک شدند. در این لیست افرادی چون پوچیتینیو، سرمربی تاتنهام، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، یواخیم لو، سرمربی آلمان، کونته و ماریزیو سار حضور دارند.