دیوید بکهام: مکزیک، آمریکا و کانادا شایسته میزبانی جام جهانی هستند

دیوید بکهام: مکزیک، آمریکا و کانادا شایسته میزبانی جام جهانی هستند

دیوید بکهام به تازگی درباره انتخاب میزبان جام جهانی 2026 و پیشرفت فوتبال در قاره آمریکا صحبت کرده است.بکهام درباره فوتبال زیبا صحبت کرده و می گوید اگر میزبانی جام جهانی 2026 به یکی از سه کشور آمریکا، مکزیک یا کانادا برسد اتفاقی بسیار خاص خواهد افتاد.
در مصاحبه ای با AP، بازیکن سابق تیم های منچستریونایتد، رئال مادرید، پاریسن ژرمن، میلان و لوس آنجلس گلکسی ابراز امیدواری کرد ه که یکی از این سه کشور موفق به کسب میزبانی برای رقابت های جام جهانی شود.

او می گوید: " رقابت های فوتبالی به بزرگی جام جهانی شایسته این است که در کشوری بزرگ برگزار شود و اگر مکزیک، کانادا یا آمریکا موفق به کسب این میزبانی شوند اتفاق خوبی خواهد بود. من شاهد اشتیاقی که در هر سه این کشورها در حال رشد است، هستم. من شش سال در لوس آنجلس گلکسی بازی کردم و وقتی ما به کانادا سفر کردیم این اشتیاق را آنجا هم دیدم. درباره مکزیک هم که نیازی به گفتن نیست. 

کشورهای زیادی نیستند که به اندازه مکزیک به فوتبال اشتیاق داشته باشند. دور قبلی که آمریکا میزبان مسابقات بود ( 1994 ) به دیدن چند بازی رفتم و همه چیز شگفت انگیز بود. حالا تعداد افرادی که فوتبال را درک میکنند و برای این بازی ها هیجان زده هستند بیشتر شده است.  زیر ساخت ها عالی هستند و هیجان و اشتیاق نیز در آنجا زیاد است. "
دیوید بکهام قصد دارد که ورزشگاه میامی را به عنوان یکی از ورزشگاه های میزبان دیدارهای جام جهانی 2026 برای آمریکا معرفی کند و به همین دلیل هیجان بیشتری برای انتخاب فیفا دارد.