پیوستن فکیر به لیورپول و جدایی صلاح

پیوستن فکیر به لیورپول و جدایی صلاح

اکیپ خبر داده است که لیون و لیپورپول به توافقی برای انتقال مهاجم لیون دست یافته اند با این وجود باشگاه فرانسوی همچنان این خبر را تکذیب می کند. به گزارش اکیپ نبیل فکیر، مهاجم لیون، در آینده ای نزدیک به لیورپول می پیوندد. دو باشگاه بر سر رقم 65 میلیون یورو به علاوه آوانس هفت میلیون یورویی برای این انتقال توافق کرده اند. تست پزشکی این بازیکن پیش از اعلام رسمی این انتقال روز جمعه در لیورپول انجام خواهد شد و این اتفاق می تواند در بازار نقل و انتقالات تابستانی بسیار موثر باشد.

  • فکیر و صلاح : در کنار هم یا جدا؟

پیوستن فکیر به لیورپول می تواند تصمیم کلوپ برای جدایی احتمالی صلاح از آنفیلد در تابستان امسال باشد. بازیکن مصری یکی از موفق ترین بازیکنان این فصل اروپا بود و تیم های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید و بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن او هستند که باعث ایجاد رقابت جدی بین این دو تیم رقیب در اسپانیا شده است.

  • لیون توافق را تکذیب می کند 

بر اساس گزارش این نشریه فرانسوی، باشگاه لیون تکذیبیه ای را بر روی اکانت رسمی خود منتشر کرده که در آن آمده است: اطلاعاتی که مبنی بر جدایی فکیر از باشگاه به گوش می رسد، اشتباه است. المیپک لیون تمامی شایعات پیوستن فکیر به لیورپول که توسط رسانه های بسیاری منتشر شده است را رد می کند.