مارسلو: درهای رئال مادرید همیشه به روی نیمار باز است

مارسلو: درهای رئال مادرید همیشه به روی نیمار باز است

برزیل آماده است تا رویای خود در جام جهانی را با دیدار برابر سوییس آغاز کند اما این باعث نشده تا خبرنگاران از پرسیدن درباره آینده نیمار از مارسلو دست بردارند و این دفاع چپ مدعی شده که درهای رئال مادرید برای نیمار باز است.
شایعاتی درباره جدایی رونالدو از رئال مادرید نیز از جمله سوالات خبرنگاران در کنفرانس خبری مارسلو بود.


او گفت: کریستیانو رونالدو صاحب رئال مادرید نیست پس به حضور او در تیم به این معنا نیست که نیمار نمی تواند به رئال مادرید بیپوندد. همه بازیکنان می خواهند که او در تیم بماند. اما درها همیشه به روی نیمار نیز باز است. من فکر میکنم بهترین بازیکنان دنیا باید در رئال مادرید بازی کنند و من دو یا سه سال پیش نیز به این موضوع اشاره کردم که از نظر من نیمار روزی در این باشگاه توپ خواهد زد. 

بعد از کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری به حرکت راموس در جریان مسابقه و درگیری لفظی پس از آن با فرمینیو توجه بیشتری داشتند.
مارسلو در این باره گفت: " 12 سال است که راموس را میشناسم و طبعا صحبت کردن درباره سومین قهرمانی پیاپی برای بقیه خسته کننده است و این به خاطر ضربه ای است که او به دروازه بان زده است. آنها همچنان می پرسند که چرا او اخراج نشد یا چرا پنالتی گرفته نشد. رئال مادرید با شایستگی به این عنوان رسید اما شما می توانید به اشتباهات دروازه بان نگاه کنید و آن را به خاطر خطای راموس به حساب بیاورید. نمیخواهم راجع به چیزی که فرمینیو گفته نظر بدهم اما فکر میکنم که همیشه باید به هم بازی های حرفه ای خود احترام بگذارید. "
سرانجام از مارسلو درباره برنده احتمالی توپ طلا سوال شد.

او مدعی شد: " تا به امروز هنوز متوجه نشدم که چطور برنده توپ طلا یا 11 بازیکن منتخب ترکیب فیفا را انتخاب می کنند. به قهرمانی ها بستگی دارد یا نه، به نحوه بازی در طول فصل بستگی دارد یا به صورتی که با آن به دنیا می آیی. اگر کسی از این موضوع اطلاع دارد به من نیز بگوید. برای من بدون شک کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست و نیمار نیز شخصیت حرفه ای بسیار خوبی دارد. "