امید مورینیو به حذف زودهنگام صربستان و بازگشت نمانیا ماتیچ

امید مورینیو به حذف زودهنگام صربستان و بازگشت نمانیا ماتیچ

خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، امیدوار است که صربستان یک حذف زودهنگام را در جام جهانی تجربه کند تا ماتیچ بتواند در تعطیلات استراحت کند.

مورینیو پیش بینی می‌کند که برزیل و سوییس دو تیم صعود کننده از گروه پنجم رقابت‌های روسیه باشند بنابراین ماتیچ که عضوی از تیم صربستان در روسیه است می‌تواند استراحت و ریکاوری طولانی مدت پیش از آغاز فصل جدید داشته باشد.

این سرمربی پرتغالی در این باره گفت: " این بسیار سخت. من نمی‌خواهم احساساتی باشم اما چاره دیگری ندارم. دوست دارم بازیکنانم پیروز باشند اما این را هم می‌خواهم که آنها به تعطیلات بروند و استراحت کاملی داشته باشند. من نیاز دارم که ماتیچ استراحت کند بنابراین سوییس باید به عنوان تیم دوم از گروه صعود کند. متاسفم نمانیا اما تو به تعطیلات احتیاج داری. " 

ماتیچ در اولین فصل حضور خود در اولدترافود در 48 دیدار به میدان رفت که بعد از روملو لوکاکو در رده دوم قرار دارد. یونایتد برای اردوی آماده سازی پیش فصل خود 25 تیر، یک روز بعد از فینال جام جهانی به تور ایالات متحده آمریکا خواهد رفت.

12 بازیکن این تیم – با احتساب فرد که تازه به منچستر یونایتد پیوسته – در روسیه حضور دارند و مورینیو با مشکلاتی برای در اختیار داشتن تمامی نفرات تیم در اردوی آماده سازی روبرو است.

لیگ برتر در تاریخ 21 مرداد آغاز خواهد شد.