مولر: آلمان قوى تر از جام جهانى ٢٠١٤ برزيل است

مولر: آلمان قوى تر از جام جهانى ٢٠١٤ برزيل است

ستاره ى بايرن مونيخ توماس مولر اعتقاد دارد كه آلمان در جام جهانى ٢٠١٨ روسيه از  جام جهانى ٢٠١٤ برزيل قوى تر خواهد بود. پس از ١٠ برد در ١٠ بازى مقدماتى، مولر اعتماد به نفس تيم خود را بالا مى داند و تيم خود را شانس قهرمانى دوباره مى داند. 

توماس مولر گفت: 

ما بدون شك تيم بهترى هستيم اما فوتبال هم خيلى پيشرفت كرده است و تيم ها تغييراتى را ايجاد كردن و از نظر تاكتيك قوى تر و بهتر شده اند. اينكه شما بخواهيد نسل هاى مختلف تيم هاى فوتبال را مقايسه كنيد كار درستى نيست و به جايى نخواهيد رسيد. شما فقط بايد با فوتبال ارتقاع پيدا كنيد و به بازى كردن ادامه دهيد. 

وى در ادامه گفت: " ما قهرمان جهان هستيم، ما بازيكنان فوق العاده خوبى در اختيار داريم و به جام جهانى نگاه ويژه اى داريم . مولر در ادامه به تمجيد از لو پرداخت و بخطر تغيير تاكتيك آلمان در ٨ سال گذشته او را تحسين كرد"

 آلمان از سال ٢٠١٠ پيشرفت چشم گيرى داشته است، نه تنها قهرمانى در جام جهانى ٢٠١٤، اما شيوه ى بازى كردن ما هم تغيير كرده است. ما عاشق اين هستيم كه مالكيت بازى را در اختيار داشته باشيم، نه اينكه بگويم از شيوه ى گل زدن با پاس هاى كمتر بدم مى آيد بلكه من خودم هم شيوه هاى ديگر را ترجيح ميدم.