هندرسون: برای قهرمانی در جام جهانی، از قهرمانی لسترسیتی در انگلیس الهام می گیریم

هندرسون: برای قهرمانی در جام جهانی، از قهرمانی لسترسیتی در انگلیس الهام می گیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - جردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول بر این باور است که انگلستان می تواند شگفتی ساز جام جهانی 2018 روسیه باشد و برای رسیدن به این مهم، می توانند از قهرمانی غیرمنتظره لستر سیتی در سال 2016 الهام بگیرند.

تیم ملی انگلیس با انگیزه های فراوانی پای بر عرصه جام جهانی 2018 روسیه خواهد گذاشت و بسیاری از بازیکنان این تیم با کاپیتان جدید خود، هری کین موافق هستند که سه شیر ها تحت هدایت گرت ساوتگیت می توانند به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یابند.

جردن هندرسون، کاپیتان تیم لیورپول هم که به تازگی به اردوی تیم ملی انگلیس پیوسته است نظر مشابهی دارد، او در مصاحبه ای گفت:

با ذهنیت قهرمانی وارد این تورنومنت شویم، چون ما به عنوان یک تیم به اندازه کافی برای این مهم خوب هستیم. در ورزش شگفتی های زیادی به وقوع می پیوندند، قصد بی احترامی ندارم اما زمانی که لستر قهرمان انگلیس شد را به خاطر آورید.

کسی فکر نمی کرد که آنها بتوانند این کار را انجام دهند و آنها تنها یک نمونه از این دست شگفتی ها هستند. باید همواره به تیم ایمان داشت و باور داشت که می توان به قله رسید.

هندرسون در ادمه درباره از دست دادن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس و واگذاری آن به هری کین هم گفت:

مربی چهار روز پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به من زنگ زد و این موضوع را گفت. این مسئله اصلا فکر مرا درگیر نکرد چون برروی فینال متمرکز بودم. وقتی مربی این موضوع را به من گفت من فقط برای هری بسیار خوشحال شدم چون او بازیکن فوق العاده ای است.

انگلستان روز پنجشنبه در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی به مصاف کاستا ریکا خواهد رفت.

1721