کین: در اوج آمادگی هستم

کین: در اوج آمادگی هستم

کایپتان انگلیس، هری کین، بعد از اینکه فیفا به وزن بالای او اشاره کرد تاکید دارد که در حال بازگشت به اوج آمادگی است. مهاجم تاتنهام از سال 2016 با مصدومیتی در مچ پای راست خود درگیر است که در مارس امسال دوباره تشدید شد و این نگرانی را ایجاد کرد که حضور او در جام جهانی را تهدید کند.

اما این بازیکن 24 ساله که می‌گوید می‌خواهد تنها نجات دهنده انگلیس باشد، قول داده که در بهترین شرایط خود به مسابقات برود بر خلاف تمام مواردی که سایت فیفا درباره او لیست کرده است.

او در این باره به خبرنگار اسکای اسپورت گفته است: 


عصر روز گذشته هم تیمی‌هایم به سراغ من آمدند و گفتند که فیفا نام مرا با وزن 96 کیلو در سایت قرار داده است. نمی‌دانم این موضوع تغییر داده شد یا نه اما من در چنین وزنی نیستم. من در حدود 89 یا 90 کیلو وزن دارم. ما بیشتر روزها بعد از بیدار شدن خودمان را وزن می‌کنیم و این وزن من است. من احساس خوبی دارم و تمرینات در بالاترین سطح خود دنبال می‌شود. طبعا همه برای جایگاه خود خواهند جنگید و این همه را وادار می‌کند تا آماده باشند. اردوی سختی است و این تمام چیزی است که ما نیاز داریم. داشتن چند دقیقه استراحت در آخر هفته خوب است و من کاملا تجدید قوا کردم.

چهار سال پیش در برزیل، انگلیس موفق به صعود از گروه خود نشد اما کین معتقد است که تیم گرت ساوت گیت درباره ناکامی‌های جام جهانی قبلی فکر نمی‌کند.

او می‌گوید: " مهمترین چیز این است که باور کنیم این جام جهانی می‌تواند متفاوت باشد. سخت است چرا که در 50 سال گذشته نتوانستیم هیچ جامی ببریم. باید بر خودمان تمرکز کنیم و درباره تیم‌های گذشته نگران نباشیم. ما تیم خودمان و هویت خودمان را داریم. باید از شرایط لذت ببریم و بی صبرانه منتظر رسیدن به روسیه و آغاز کار هستیم. "

انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی 28 خرداد ماه به مصاف تیم ملی تونس خواهد رفت.

علاوه بر تونس، بلژیک و پاناما نیز در گروه انگلیس حضور دارند و کین اعتراف کرد که تیم ملی انگلیس در اردوی پیش از مسابقات بارها ضربات پنالتی را تمرین کرده است. او بعد از پایان بازی دوستانه روز سه شنبه در برابر کاستاریکا مدعی شد: " ما هر جلسه این کار را انجام نمی‌دادیم. اما گاهی مربیان در پایان جلسه تمرینی وقتی ما خسته بودیم این کار را راه می‌انداختند. قطعا در طول بازی نیز این اتفاق در پایان وقت‌های اضافه رخ می‌دهد که تیم خسته است.  ما زیاد در این باره حرف نزدیم چرا که باید ذهن خود را آزاد کنیم. فقط به هدف خود فکر کنید و بروید. "