جلسه مشترک فدراسیون و اتحادیه بازیکنان برای کمک به تیم ملی

جلسه مشترک فدراسیون و اتحادیه بازیکنان برای کمک به تیم ملی

ماتادور‌ها دست به کار شدند

جلسه مشترک فدراسیون و اتحادیه بازیکنان برای کمک به تیم ملی

مقامات اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا و فدراسیون فوتبال اسپانیا جلسه مشترک تشکیل دادند تا برای کمک به تیم ملی، لالیگا و جام حذفی را زودتر از موعد تمام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس روبیالس ریاست اتحادیه بازیکنان شاغل در فوتبال باشگاهی اسپانیا AFE و خاویز تباس ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا RFEF با یکدیگر جلسه مشترک برگزار کردند تا راهکارهای برگزاری فشرده لالیگا و کوپادل‌ری را بررسی کنند.

در این جلسه مقرر شد هم لالیگا و هم جام حذفی اسپانیا قبل از 30 و 31 ماه میلادی دسامبر به پایان برسد و تیم ملی فوتبال اسپانیا به مربیگری ویسنته دل بوسکه هر چه سریعتر اردوی آمادگی خود را برگزار کند.

 

تیم ملی فوتبال اسپانیا باید خود را برای حضور در جام ملت‌های اروپا 2016 به میزبانی فرانسه آماده کند و مقامات فدراسیون فوتبال و اتحادیه بازیکنان قصد دارند در اولین فرصت ممکن، فضا را برای دعوت بازیکنان به تیم ملی آماده کنند. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود امسال لالیگا زودتر از سایر لیگهای اروپایی تمام شود، مشکل اصلی برنامه ریزهای فوتبال باشگاهی اسپانیا، حامیان مالی و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هستند که برای فشرده شدن بازیها به این راحتی زیر بار نمی روند و دوست ندارند تن به فشردگی تورنمنت لالیگا بدهند.