لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی/ بدون قلی‌زاده، بدون سورپرایز

لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی/ بدون قلی‌زاده، بدون سورپرایز

وبسایت رسمی برنامه نود - لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد. لیست نهایی همانی بود که دیروز پس از انتشار عکس تیمی گمانه زنی می شد. علی قلی زاده، آخرین خط خورده بود. خبری هم از جلال حسینی و وریا غفوری نشد.

به گزارش وبسایت نود، لیست نهایی تیم ملی به شرح زیر است :

۱- علیرضا بیرانوند
۲- مهدی ترابی
۳- احسان حاج‌صفی
۴- روزبه چشمی
۵- میلاد محمدی
۶- سعید عزت‌اللهی
۷- مسعود شجاعی
۸- مرتضی پورعلی‌گنجی
۹- امید ابراهیمی
۱۰- کریم انصاری‌فرد
۱۱- وحید امیری
۱۲- رشید مظاهری
۱۳- محمدرضا خانزاده
۱۴- سامان قدوس
۱۵- پژمان منتظری
۱۶- رضا قوچان‌نژاد
۱۷- مهدی طارمی
۱۸- علیرضا جهانبخش
۱۹- سیدمجید حسینی
۲۰- سردار آزمون
۲۱- اشکان دژاگه
۲۲- امیر عابدزاده
۲۳- رامین رضاییان

به این ترتیب از بین 24 بازیکنی که در اردوی تیم ملی در ترکیه حضور داشتند با خط خوردن نام علی قلی زاده فهرست 23 نفره تیم ملی ایران در جام جهانی تشکیل شد. از بین چهار بازیکنی که در لیست استندبای قرار گرفتند یعنی سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی هم هیچ کدام نتوانستند در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار بگیرند.

همچنین با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی قلی زاده به عنوان بازیکن مهمان همراه تیم ملی به روسیه سفر خواهد کرد که در صورت آسیب دیدگی یکی از بازیکنان و تایید فیفا جایگزین شود.

همچنین سرمربی و کاپیتان تیم ملی مراتب تقدیر و تشکر خود را از بازیکنانی که در این چند سال با تلاششان به تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 و بازیهای آماده سازی کمک کرده اند، به ویژه بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی، محمد انصاری، علی کریمی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی و سوشا مکانی که نقش خطیری در صعود تیم ملی به جام جهانی داشته اند، ابراز می کند.

کارلوس کی روش همچنین از تمامی باشگاهها، مربیان و مقامات باشگاههایی که در این چند سال به تیم ملی کمک کرده اند، قدردانی می کند.


1004