كوتينيو: صلاح و نيمار مى توانند به پادشاهى مسى و رونالدو پايان دهند

كوتينيو: صلاح و نيمار مى توانند به پادشاهى مسى و رونالدو پايان دهند

به گفته ى كوتينيو، صلاح و نيمار مى توانند در جام جهانى خود را به سطح بالاترى برسانند و كوتينيو باور دارد كه آن ها مى توانند بهترين بازيكنان جام جهانى ٢٠١٨ روسيه باشند. نيمار و صلاح هردو با مصدوميت وارد مسابقات خواهند شد، نيمار كه در ماه فوريه از ناحيه مچ پا اسيب ديد و هنوز به ميدان نرفته و صلاح كه در فينال ليگ قهرمانان در بر خورد با راموس از ناحيه كتف دچار مشكل شد.

كوتينيو كه قبل از اينكه به بارسلونا بپيوندد هم تيمى محمد صلاح در لیورپول بود، باور دارد كه اين ستاره مصرى ميتواند در جام جهانى به بهترين بازيكن تبديل شود.

كوتينيو در ادامه صحبت هاش افزود:

مسى و رونالدو سال هاى زيادى جز بهترين بازيكناى دنيا بودن و وقتش رسيده فردى جايگزين آن ها شود. از نظر من صلاح و نيمار مى توانند به اين عنوان دست پيدا كنند. البته دست يافتن به اين عنوان بستگى به اين دارد كه در جام جهانى چه عملكردى داشته باشند ولى من صلاح و نيمار را انتخاب مى كنم.

" من فوتبال صلاح را دنبال ميكنم ، او فوق العاده است. كاملا متقاعد شدم كه او در ليورپول تبديل به يك ستاره بزرگ خواهد شد. بنظر من صلاح مى تواند در جام جهانى هم موفق باشد، بستگى به اين دارد كه تيم او تا چه مرحله اى صعود كند، ولى در سمت ديگر ما همه ميدونيم نيمار چه بازيكن فوق العاده اى است "