اعلام حمایت گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس از رحیم استرلینگ

اعلام حمایت گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس از رحیم استرلینگ

گرت ساوت‌گیت حمایت کامل خود از رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی را بعد از انتشار عکسی از او با یک تتو از اسلحه ام ۱۶ بر روی پایش اعلام کرد.

این بازیکن ۲۳ ساله تاکید کرد که تتوی او معنی عمیق‌تری از نقش یک اسلحه دارد و با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از این کاراش دفاع کرد که متن آن بدین شرح است: " وقتی دو ساله بودم پدرم در در یک تیراندازی از دنیا رفت. آنجا به خودم قول دادم که هرگز در طول زندگی ام به هیچ اسلحه دست نمیزنم. من با پای راست خود توپ را شلیک می کنم بنابراین این طرح معنی عمیق‌تری دارد و هنوز به پایان نرسیده است. "

ساوت گیت از استرلینگ حمایت کرد و گفت وینگر منچسترسیتی به طور کامل بر روی تمریناتش برای حضور در جام جهانی روسیه تمرکز دارد.

ساوت گیت گفت:  رحیم شخصیت بسیار قوی دارد. او بر روی فوتبال خود متمرکز است. من صحبتی خوب و عمیق با او داشتم تا ببینم شرایط برای او چگونه است. او می‌داند که از حمایت ما برخوردار است. او متوجه است که چطور بعضی از مردم معنای تتو را درک می‌کنند. از نظر من تتو یکی از اشکال هنر است که معنایی بسیار شخصی دارد. معنای این طرح بسیار خاص و شخصی است. چیزی که از سخنان استرلینگ و تجربه شخصی او مشخص است این است که او کسی نیست که قصد حمایت یا تبلیغ اسلحه را به صورتی که در ابتدا به نظر می‌رسید داشته باشد. این مشکلی است که در این هفته برای او پیش آمده اما او شخصیتی بسیار قوی دارد و به فکر مسابقات پیش رو است. 

خالکوبی m16 روی پای رحیم استرلینگخالکوبی m16 روی پای رحیم استرلینگ

ساوت گیت به وضوح اعلام کرد که اجازه نخواهد داد این اتفاق تیمش را از تمرکز بر مسابقات پیش رو که در ۲۴ خرداد آغاز می‌شود منحرف کند.

ساوت گیت تاکید کرد: " اتفاقات تنها در صورتی که ما به آنها اجازه دهیم می‌توانند ما را از هدف خود دور کنند. ما نمی توانیم چیزی را که در بیرون از اردو رخ می‌دهد کنترل کنیم. ما باید بر کاری که هر روز انجام می‌دهیم تمرکز کنیم و اطمینان حاصل کنیم که به خوبی برای مسابقات آماده هستیم. به جز این هر اتفاقی در بیرون تنها عاملی برای انحراف تمرکز ما بر آنچه می‌خواهیم، به شمار می‌آید. "

تیم ملی انگلیس آماده سازی خود برای جام جهانی را با یک دیدار دوستانه برابر نیجریه در روز شنبه ادامه می‌‌دهد. ساوت گیت معتقد است همچنان فرصتی برای بازیکنان باقی مانده تا راه خود را به ترکیب اصلی تیم او در رقابتهای جام جهانی باز کنند.

او گفت: " شما تغییر تاکتیکی چندانی در این رقابت‌ها نمی‌بینید. این دو دیدار فرصتی برای ماست تا جایگاه یک یا دو بازیکن را تغییر دهیم. دیدارهای تدارکاتی جنبه فیزیکی دارند و بازیکنان اصلی نیاز دارند تا دقایق بیشتری را در زمین سپری کند. تنها یک یا دو بازیکن در جریان تمرینات در این هفته یا روز های آتی از ترکیب تیم کنار گذاشته خواهند شد. موارد زیادی وجود دارد که ما در طول این دو بازی استفاده خواهیم کرد و ما همچنین یک بازی دیگر در انگلیس پیش از پرواز به روسیه خواهیم داشت. لزوماً این طور نیست که تیمی که روز شنبه بازی را آغاز کند تیمی است که بازی اول ما در جام جهانی را شروع خواهد کرد. "