جلسه خصوصی یواخیم لوو با گلر بارسلونا

جلسه خصوصی یواخیم لوو با گلر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن فصل بسیار خوبی را در بارسا سپری کرد و از آمادگی بسیار بالایی برای جام جهانی برخوردار است. در سوی دیگر، مانوئل نویر، رقیب تراشتگن در درون دروازه و کاپیتان تیم ملی آلمان، به علت مصدومیت، تنها 3 بازی در طول این فصل انجام داده و هنوز به مرز امادگی کامل برای باز کردن در جام جهانی نرسیده است. اوضاع بدین شکل است که اگر نویر آماده باشد، او در ترکیب آلمان قرار می‌گیرد و اگر نویر همچنان به سطحی که باید نرسد، تراشتگن فیکس خواهد شد.

روز گذشته در حالی که بازیکنان در حال استراحت بودند، لوو و تراشتگن مکالمه طولانی با یکدیگر داشتند. در نهایت این دو با هم دست دادند و لوو، ضربه ای دوستانه به شانه تراشتگن زد. آلمان در حال حاضر با 25 بازیکن تمرین می‌کند و نگاه‌ها به دیدار امروز مقابل اتریش است، جایی که نویر در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و پس از مدت ها به میادین بازمی‌گردد.

تونی کروس، ستاره رئال مادرید که با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شد، پس از چند روز استراحت بیشتر، امروز به اردوی آلمان اضافه می‌شود. پس از دیدار امروز آلمان، قهرمان جهان دیدار دوستانه دوم خود را 6 روز بعد مقابل عربستان سعودی برگزار می‌کند. اولین دیدار مانشافت در جام جهانی، روز 17 جوئن مقابل مکزیک برگزار خواهد شد و سپس آنها به مصاف سوئد و کره جنوبی خواهند رفت.