اورتون به دنبال هافبک ملی پوش پرتغالی

اورتون به دنبال هافبک ملی پوش پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا روز پنج‌شنبه به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد. سرمربی سابق باشگاه‌های هال و واتفورد از هم اکنون برای نقل و انتقالات تابستانه‌ی باشگاه در حال برنامه‌ریزی است. 
این مربی چهل‌ساله قصد دارد در آستانه‌ی فصل جدید، گزینه‌های خط هافبک خود را تقویت کند و بار دیگر با کاروالیو، یکی از اولیت‌های اصلی‌اش تماس‌هایی برقرار کرده است.  

سیلوا در جریان دوران کوتاه مربی‌گری خود در اسپورتینگ با کاروالیو، عضو تیم قهرمان رقابتهای یورو 2016، کار کرده و امیدوار است بتواند از هرج و مرج فعلی پیش آمده در اسپورتینگ نهایت استفاده را ببرد. 


بعد از آنکه در پایان فصل گذشته گروهی از هواداران دوآتشه‌ی اسپورتینگ به زمین تمرینی تیم هجوم آورده و چند نفر از بازیکنان را مجروح کردند، اسپورتینگ در تابستان سال جاری با خداحافظی گسترده‌ی بازیکنانش مواجه خواهد شد. 
در گذشته شایعات زیادی مبنی بر پیوستن کاروالیوی 26 ساله به لیگ برتر جزیره منتشر شده و 12 ماه پیش وستهام تا یک قدمی به خدمت گرفتن این بازیکن پیش رفته بود. 
کاروالیو در دو فصل گذشته‌ی لیگ برتر پرتغال، دست‌کم 48 برابر سایر بازیکنان حاضر در این لیگ، در یک‌سوم میانی میدان، صاحب توپ شده است.