سکانس های برتر ایران در جام جهانی؛ اشک هایی که پر پرواز شدند

سکانس های برتر ایران در جام جهانی؛ اشک هایی که پر پرواز شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - همه فوتبال دوستان ایرانی صحنه های غم انگیز در پایان بازی با ایرلند در مرحله پلی آف جهت تعیین آخرین سهمیه جام جهانی 2002 را به خاطر دارند. صحنه هایی که سرشار از تضاد بود؛ ایرلندی هایی که با وجود شکست در بازی، به جشن و شادی می پرداختند، و یحیی گل محمدی، زننده گل پیروزی بخش ایران در آخرین دقیقه بازی، که با چشمانی اشکبار در حال ترک زمین بود.
به گزارش وب سایت نود، یحیی گل محمدی برای آنکه پس از گلزنی برای تیم ملی، به جای اشک ریختن، شادی کند و از ته دل بخندد، چهار سال انتظار کشید. یحیی برای شاد شدن و شاد کردن دل مردم و هواداران تیم ملی باز هم گل زد، اما این بار در جام جهانی، نه در مرحله مقدماتی و پلی آف.

در اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 برابر مکزیک، تیم کشورمان در حالیکه با یک گل از حریف عقب بود، در دقیقه 36 به گل رسید. یحیی بار دیگر برای تیم ملی کشورمان گلزنی کرد اما این بار بی اندازه شاد بود. انگار از شادی و خوشحالی بال درآورده و می خواست پرواز کند. مدافع تیم ملی کشورمان پس از فتح دروازه مکزیک، دستانش را باز کرد و فریاد شادی سر داد. یحیی گل محمدی برای دیدن چنین صحنه ای که هنوز گوشه ای از ذهن فوتبال دوستان ایرانی را اشغال کرده، چهار سال انتظار کشید تا سرانجام با به ثمر رساندن آخرین گلی ملی اش، صحنه ای خاطره انگیز در تاریخ فوتبال ایران در جام های جهانی را رقم بزند.



2081