اتفاق عجیب: کوزوو درخواست بازی با ایران را کرد!

اتفاق عجیب: کوزوو درخواست بازی با ایران را کرد!

ورزش > فوتبال ملی - ورزش سه نوشت:فدراسیون فوتبال کوزوو اعلام کرد تصمیم گرفته در دیدار تدارکاتی برابر ایران قرار نگیرد.

طبق برنامه فدراسیون فوتبال ایران قرار بود شاگردان کارلوس کی‌روش در دیداری دوستانه مقابل تیم یونان قرار بگیرند، اما فدراسیون فوتبال یونان اعلام کرد حاضر به انجام بازی با ایران در استانبول ترکیه نیست و اگر ایرانی‌ها تمایل دارند، می‌توانند در آتن به مصاف آنها بروند که در نهایت اتفاقاتی منجر به لغو این مسابقه شد.

با عدم برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و یونان، شب گذشته اخباری عنوان شد که برای آماده‌سازی بهتر شاگردان کی‌روش اینکه ملی ‌پوشان قبل از جام جهانی دیدار تدارکاتی دیگری داشته باشند، تیم ایران روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه باشاک‌شهیر فاتح تریم مقابل تیم ملی کوزوو قرار می‌گیرد.

در حالی که حواشی زیادی برای بازی با این تیم کم نام و نشان مقابل تیم ملی ایران از شب گذشته به وجود آمد، اما همین مسابقه هم لغو شده و ملی پوشان ایران تا قبل از جام جهانی تنها یک بازی تدارکاتی خواهند داشت که نمی‌تواند اتفاق خوشایندی برای آنها و کی‌روش باشد.

فدراسیون فوتبال کوزوو دقایقی قبل با انتشار خبری رسمی اعلام کرد گرچه توافقاتی با ایران برای انجام بازی دوستانه در روز یکشنبه وجود داشته اما به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال ایران تقاضای بازی بدون تماشاگر داشته، آنها حاضر نیستند در این بازی شرکت کنند.

در این خبر فدراسیون فوتبال کوزوو عنوان کرده بعد از لغو بازی‌های دوستانه برابر مولداوی، کنگو و ساحل عاج، دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ایران به طور قطع انجام نخواهد شد چراکه نمی‌توانند شرایطی که فدراسیون ایران برای آنها در نظر گرفته بپذیرند و بنابر این ملی پوشان فوتبال کوزوو روز شنبه هفته آینده بجای حضور در ترکیه، به کشورشان باز خواهند گشت.



251 41