رسمی: لمپارد سرمربی دربی کانتی شد

رسمی: لمپارد سرمربی دربی کانتی شد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق چلسی و تیم ملی انگلیس به دنبال این بود که اولین گام را در مربی گری بردارد و حالا فرصت حضور در دربی کانتی به او داده شده است. دربی که در دیدار نیمه نهایی پلی آف چمپیونشیپ، مقابل فولام شکست خورد، از زمان جدایی گری رووت و پیوستن او به استوک سیتی، مربی نداشته ولی حالا لمپارد، هدایت آن را برعهده خواهد گرفت.

لمپارد درباره حضور روی نیمکت دربی گفت:" همیشه دوست داشتم مربی باشگاهی با تاریخی عظیم مثل دربی کانتی باشم بنابراین، فرصت بزرگی پیش روی من قرار داده شده است. زمان زیادی را صرف صحبت با رئیس باشگاه و اعضای هیئت مدیره کردم. ما می‌خواهیم با باشگاهی کار کنیم که فصل قبل در جمع 6 تیم برتر چمپیونشیپ قرار داشت و بازیکنان با استعدادی در آن حضور دارند.

این اولین تجربه مربی گری من است ولی من با بهترین مربیان جهان از نزدیک کار کرده ام و مطمئنم که توانایی اش را دارم که به تیم کمک کنم. می‌دانم کار آسانی نخواهد بود، مربی گری در فوتبال هیچوقت آسان نیست ولی من منتظر چالش‌های پیش رو هستم."

لمپارد سال 2016 با پیراهن نیویورک سیتی از میادین خداحافظی کرد و کلاس‌های مربی گری را آغاز کرد و باید دید در اولین تجربه اش چه خواهد کرد.