هافبک تاتنهام، اولین گزینه خرید تابستانی رئال

هافبک تاتنهام، اولین گزینه خرید تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، اینکه از وقتی مودریچ به رئال اضافه شد، این تیم رو به موفقیت در اروپا پیش رفت و موفق شد در 5 سال، 4 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کند، مطمئنا تصادفی نبوده است. مدیران رئال که شناخت خوبی از نیازهای تیمشان پیدا کرده اند، می‌دانند که مودریچ دیگر در سن 32 سالگی، پیشرفت چشمگیری نخواهد داشت. با این حال نمایش‌های درخشان او، به خصوص در فینال چمپیونزلیگ، کاری کرده که پیدا کردن جانشینی برایش تقریبا غیرممکن شود. بازیکنان زیادی مثل مودریچ در دنیا وجود ندارند، ولی یکی از آنها که می‌تواند مودریچ آینده باشد، بار دیگر در فهرست خرید رئال قرار گرفته است.

اریکسن 26 ساله با درخشش‌هایش در تاتنهام، توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند و با توجه به سن و سال مودریچ، فرصت بیشتری دارد تا بتواند خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها در بالاترین سطح معرفی کند. فلورنتینو پرز به خوبی از خرید‌هایی که هواداران رئال از آنها لذت می‌برند خبر دارد و جام جهانی را فرصت خوبی برای خرید بازیکن می‌داند.

خامس رودریگس پس از درخشش در جام جهانی به رئال پیوست و به نظر می‌رسد برای هافبک سابق آژاکس نیز چنین روندی در پیش باشد. در حقیقت زیدان در چند وقت اخیر، در چرخشی بازی دادن به تونی کروس و مودریچ ناکام بوده و رئال سعی دارد هافبکی مناسب برای جایگزینی به خدمت بگیرد. دنی سبایوس آن چیزی که رئال مد نظر داشت نشد و تنها بازیکنی که هر بار رئال به او نیاز داشت توانست در میدان خوش بدرخشد، متئو کواچیچ بود. اریکسن نیز هافبکی کامل و بسیار شبیه به مودریچ است، هر چند در عمق، تاثیرگذاری مثل مودریچ ندارد.

البته اریکسن به دنبال جدایی از تیمش نیست ولی تمایل رئال به جذب او ممکن است در نهایت منجر به جدایی او از اسپرز شود.