آگزبورگ، جدی‌ترین مشتری انصاری‌فرد

آگزبورگ، جدی‌ترین مشتری انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد در نیم‌فصل ۱۷-۲۰۱۶ با عقد قراردادی سه سال و نیمه از پانیونیوس به المپیاکوس یونان رفت و خیلی زود جای خود را در این تیم پیدا کرد و مهاجم اول تیمش شد که با عملکرد درخشانش طی یک فصل اخیر توانست با به ثمر رساندن ۱۷ گل در رده دوم برترین گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

نمایش خوبی که انصاری‌فرد در تیم المپیاکوس و در کنار آن تیم ملی ایران داشته موجب شده قبل از آغاز جام جهانی مورد توجه باشگاه‌های آلمانی قرار بگیرد و آنها به دنبال جذب این مهاجم گلزن باشند.

کریم انصاری‌فرد دو سال دیگر یعنی تا پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ با المپیاکوس یونان قرارداد دارد که گفته می‌شود این باشگاه مبلغ حدودا ۶ میلیون یورویی برای صدور رضایت‌نامه مهاجم ایرانی‌اش در نظر گرفته ولی این مبلغ بالا موجب شده برخی تیم‌ها از جذب او صرف نظر کنند.



در هفته‌های گذشته عنوان شد باشگاه‌های آلمانی اشتوتگارت و آگزبورگ برای جذب انصاری‌فرد اقدام کرده‌اند ولی طبق ادعای رسانه‌های یونانی اخیرا باشگاه آگزبورگ یکی از اهداف اصلی‌اش در نقل و انتقالات را روی این مهاجم ایرانی گذاشته و در حال مذاکره با مسؤولان المپیاکوس است تا بتواند آنها را متقاعد کند و بهترین گلزن این تیم را به خدمت بگیرد.

با این وجود کریم انصاری‌فرد عنوان کرده تا بعد از پایان بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه هیچ تصمیمی برای فصل آینده خود نخواهد گرفت و پس از آن مشخص می‌کند در المپیاکوس می‌ماند یا به تیم دیگری می‌رود.