زنوزی: باشگاه گسترش فولاد تبریز واگذار می شود/ اولویت اول برای واگذاری تبریز است

زنوزی: باشگاه گسترش فولاد تبریز واگذار می شود/ اولویت اول برای واگذاری تبریز است

وبسایت رسمی برنامه نود - مالک باشگاه تراکتور سازی و گسترش فولاد تبریز، گفت: ما یک هلدینگ هستیم که هرکدام از شرکت‌هایمان می‌توانند برای خودشان باشگاه‌داری کنند و با توجه به اینکه من عضو هیأت مدیره هیچ‌کدام از آنها نیستم، مشکلی از این بابت ندارم،

به گزارش وبسایت نود، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز در گفت‌وگو با رادیو جوان، اظهار داشت: همه می‌دانند که من خودم را هوادار باشگاه تراکتورسازی می‌دانم، با وجود اینکه تیم داشتم، تیم اول من همیشه تراکتورسازی بوده است، بارها در مصاحبه‌هایم این مسئله را گفته بودم، خواسته مردم و مسئولین را اجابت کردم و برای مالکیت تراکتورسازی پیشقدم  شدم. 

وی در مورد اینکه از زمان تشکیل باشگاه گسترش فولاد، هواداران تراکتورسازی خواستار حضور او در این باشگاه بودند، عنوان کرد: امروز فوتبال را با نگاه صرف فوتبال نمی‌بینم، مدیران اقتصادی در رأس فوتبال هستند و آن را به عنوان صنعت فوتبال اداره می‌کنم، بیشترین تلاشمان را در حوزه صنعت و اقتصاد فوتبال انجام می‌دهیم، هواداران تراکتورسازی استحقاق بهترین‌ها را دارند، تراکتورسازی فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت و ما می‌خواهیم تولد دیگری داشته باشیم، در حوزه فوتبال و اقتصاد برنامه‌هایی خوبی داریم، می‌خواهیم تیم را برای قهرمانی ببندیم.

زنوزی، ادامه داد: یک مربی طراز اول اروپایی یا آمریکای جنوبی جذب خواهیم کرد، این مسئله شاید نیازمند گذر زمان باشد، به همین خاطر برای پیشبرد امور و اینکه سریع‌تر تیم را جمع کنیم، در نظر داریم فردی از مربیان داخلی که سابقه فعالیت در لیگ برتر را داشته انتخاب کنیم که او در کادر فنی همان مربی خارجی هم کار کند و تمرینات را شروع کند. ما سه بازیکن خارجی باکیفیت که سابقه فعالیت در فوتبال ایران را همه نداشتند، انتخاب خواهیم کرد. قصد داریم تیمی خاص ببندیم که هواداران از دیدن بازی‌های آن لذت ببرند. 

مالک باشگاه تراکتورسازی در رابطه با اینکه تکلیف گسترش فولاد چه می‌شود، تصریح کرد: ما مشکلی برای حفظ گسترش فولاد نداریم، ما یک هلدینگ هستیم که هرکدام از شرکت‌هایمان می‌توانند برای خودشان باشگاه‌داری کنند و با توجه به اینکه من عضو هیأت مدیره هیچ‌کدام از آنها نیستم، مشکلی از این بابت ندارم، می‌خواهیم قدرت و تمرکزمان را روی تراکتورسازی بگذاریم و به همین خاطر قصد واگذاری گسترش را داریم.

وی، بیان کرد: اولویت اول ما برای واگذاری تیم گسترش فولاد، متقاضی در شهر تبریز است، اولویت دوم ما، واگذاری تیم در آذربایجان غربی و اردبیل است که در هر دو مورد مشتریانی وجود دارند، اولویت سوم ما در بیرون از استان و شهرهای شمال‌غربی است، بر این اساس تقسیم‌بندی کردیم و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، می‌خواهیم حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ داشته باشیم. 

زنوزی در مورد مطرح شدن بدهی صد میلیاردی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در این حوزه وارد نشویم،‌این مسائل در قرارداد مشخص شده و طرفین توافق کردند این موضوع سکرت بماند. در دو سه مورد نیاز به صحبت است، شما می‌دانید این انتقال بزرگترین حرکت در امر خصوصی‌سازی در ورزش بود، ما می‌خواهیم این اعتماد را پاس بداریم و باعث شویم این اقدام در دیگر تیم‌ها هم اثر بگذارد، بنیاد تعاون بسیج کار بزرگی انجام داد. 

وی افزود:‌ از سردار نوشادی، سردار تقی‌زاده، سردار خرم و همچنین الیاسی مدیرعامل فعلی باشگاه تشکر می‌کنم. امام جمعه تبریز آل‌هاشم هم حمایت‌های بسیار خوبی از تراکتورسازی داشته است. الهی شکیب و مهندس ابراهیمی هم زحمات زیادی کشیدند و در این راستا خدمت کردند. مردم و هواداران این مسئله را درک می‌کنند و من هم به عنوان یک هوادار پا پیش گذاشتم تا به تراکتورسازی کمک کنم. 

مالک باشگاه تراکتور سازی تبریزدر پایان گفت: می‌خواهیم یک تراکتورسازی جدید داشته باشیم و از هواداران دعوت می‌‌کنیم در این راه ما را کمک کنند و یاری بدهند.