گرت بیل قصد دارد راهی منچستریونایتد شود

گرت بیل قصد دارد راهی منچستریونایتد شود

وبسایت رسمی برنامه نود - اولویت نخست گرت بیل، منچستریونایتد است.

به گزارش وبسایت نود، ایندیپندنت مدعی است بعد از صحبت های اخیر گرت بیل درباره آینده اش در رئال مادرید، او به دنبال انتقال به منچستریونایتد است. گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در بازی فینال هم مثل اکثر مسابقات این فصل لیگ قهرمانان نیمکت نشین بود اما این بار به زمین آمد و با زدن دو گل، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. بیل در پایان مسابقه گفته بود:

از اینکه در ترکیب ابتدایی قرار نداشتم خیلی ناامید شدم. بنظرم حقم بود که در ترکیب باشم. تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که پس از ورود به زمین تاثیر مثبت بگذارم. خوشحالم که پیروز شدیم. بنظرم گل اول بهترین گل دوران فوتبالم است.  از اینکه در ترکیب اصلی نبودم ناراحت هستم اما خوشحالم که توانستم پس از ورود به زمین تاثیر مثبت بگذارم. ما فصل خوبی در لالیگا نداشتیم اما حالا با فتح این جام موفق شدیم فصل را به خوبی تمام کنیم. ما تشنه موفقیت هستیم. من دوست دارم هر هفته بازی کنم اما این فصل چنین اتفاقی رخ نداد در صورتی که مصدوم نبودم. باید در تابستان با مدیر برنامه هایم حرف بزنم. 

حالا بر همین اساس ایندیپندنت مدعی است که گرت بیل مایل است تا راهی منچستریونایتد شود و حتی این موضوع را به برخی دوستانش گفته است. این در شرایطی است که شاید در حال حاضر یونایتد کمتر از هر زمان دیگری مایل به انتقال بیل باشد. یونایتد اگرچه از تابستان 2013 همواره به دنبال خرید بیل بوده ولی می داند خرید این بازیکن از نظر مبلغ انتقال و دستمزد بسیار گران تمام خواهد شد، آن هم در حالی که آن ها در ژانویه سانچز را به خدمت گرفته بودند و مورینیو نیز فعلاً اولویتش خرید در بخش هجومی نیست.

به هر حال شاید هم بار دیگر بیل از نام یک تیم بزرگ استفاده کرده تا بتواند تضمینی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش بگیرد.

1878