سرانجام تراکتورسازی خصوصی شد؛ هت‌تریک زنوزی در تیم‌داری

سرانجام تراکتورسازی خصوصی شد؛ هت‌تریک زنوزی در تیم‌داری

وبسایت رسمی برنامه نود - مالکیت باشگاه تراکتورسازی بعد از اتمام مراحل نهایی به محمدرضا زنوزی واگذار شد.

به گزارش وبسایت نود، سهام باشگاه تراکتور سازی در روز های گذشته از طریق چاپ آگهی در روزنامه به مزایده گذاشته شده بود که نهایت سهام باشگاه به محمد رضا زنوزی منتقل شد.

یکی از مسئولین باشگاه تراکتور سازی در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود، خبر فوق را تایید کرد.

تراکتورسازی که در چند فصل اخیر با مشکلات مالی زیادی رو به رو بود در نهایت با تصمیم مسئولان بنیاد تعاون سپاه برای واگذاری به مزایده گذاشته شده بود.

در مهلت مزایده محمدرضا زنوزی به عنوان یکی از متقاضیان بسته پیشنهادی خود را به باشگاه ارائه کرد و بعد از بررسی‌های به عمل آمده از سوی مسئولان مربوطه روز گذشته بحث انتقال امتیاز باشگاه تراکتورسازی به زنوزی نهایی شد تا از این پس باشگاه تراکتورسازی در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه بدهد.

تراکتورسازی حالا بزرگ‌ترین باشگاه خصوصی ایران به شمار می رود. این تیم در سال 1388 پس از هفت سال دوري از سطح اول فوتبال ايران به ليگ برتر بازگشت. یک سال بعد اداره اين باشگاه که يکي از قدرتهای فوتبال ايران محسوب می شود، به سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي واگذار شد.

سردار عابدين خرم، فرمانده سپاه عاشورا اول اردیبهشت اعلام کرد این باشگاه واگذار خواهد شد.

زنوزی مالک باشگاه‌های گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز نیز محسوب می شود.

از نظر قانونی یک مجموعه نمی‌تواند مالکیت بیش از یک تیم در یک لیگ را داشته باشد مشکلی که باعث کناره‌گیری فولاد نوین اهواز و سپاهان نوین اصفهان از لیگ برتر شد و باید دید تا شروع دوره جدید لیگ برتر چگونه این مشکل برطرف می‌شود.

20441