اوزونیدیس جایگزین خیمنز اسپانیایی در AEK 

اوزونیدیس جایگزین خیمنز اسپانیایی در AEK 

به گزارش "ورزش سه"، AEK بعد از 24 سال موفق شد طلسم ناکامی های خود در راه قهرمانی و بالا بردن جام در یونان را با هدایت مانوئل خیمنز اسپانیایی بشکند تا در فصلی که مسعود شجاعی به درخواست این مربی سرشناس با پیراهن شماره 24 برای این تیم به میدان رفت بار دیگر AEK را به قدرت اول یونان تبدیل کند.


تنها چند روز بعد از این طلسم شکنی مانوئل خیمنز از هدایت تیم انصراف داد تا بار دیگر به اسپانیا بازگشته و این بار هدایت تیم سقوط کرده لاس پالماس را برعهده بگیرد. در پی این تصمیم سران باشگاه بلافاصله جانشین او را انتخاب و تصمیم گرفتند تا سرمربی بومی و سرشناس باشگاه پاناتینایکوس را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب و معرفی کنند.


مارینوس اوزونیدیس مربی 50 ساله و سرشناس فوتبال یونان که دو فصل پرحاشیه را با پاناتینایکوس یکی دیگر از قطب های افول کرده یونان پشت سر گذاشت این بار هدایت قهرمان یونان را برعهده گرفت. مردی که خود زمینه حضور ستاره های ایران در پانیونیوس را فراهم کرد و از این حیث چهره شناخته شده ای برای فوتبالدوستان است.


بنا به اعلام باشگاه AEK اوزونیدیس با قراردادی دو ساله هدایت زرد و مشکی پوشان را برعهده خواهد گرفت که در واکنش به این انتقال پر سرو صدا در پایتخت یونان این مربی گفت:« افتخار بزرگی است که هدایت قهرمان یونان به من سپرده شد و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد رئیس باشگاه همین طور طرفداران این تیم را بدهم».