لیورپول یازده حیوان درنده را به زمین می فرستد

لیورپول یازده حیوان درنده را به زمین می فرستد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه آتی در کیف، رئال و لیورپول فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

تونی کروس در پایان تمرین امروز رئال به خبرنگاران گفت

:« رسیدن به دو فینال و کسب قهرمانی بسیار بسیار دشوار است و رسیدن به سومی، دیوانه کننده خواهد بود. هت تریک در فتح چمپیونزلیگ بسیار ویژه است و نمی دانم در آینده تکرار خواهد شد یا خیر. ما هدف مان کسب سومین قهرمانی متوالی است و حالا کاملا روی لیورپول متمرکز شده ایم. روز بازی نیز با حداکثر انگیزه وارد زمین خواهیم شد.»

لیورپول:« آنها سال ها به فینال نرسیده بودند و بدون شک یازده حیوان درنده را به زمین خواهند فرستاد. لیورپول انگیزه های بالایی دارد و 90 دقیقه سخت در انتظارمان است.

لیورپولی ها 100 یا حتی بیشتر از صد در صد توان شان را در زمین می گذارند و انتظار یک حریف تهاجمی را می کشم. سبک بازی دو تیم متفاوت است و آنها معمولا با چند ضربه به توپ در محوطه جریمه حریف هستند. خط حمله خطرناک و سریعی هم دارند ولی نباید از دیگر ستاره های این تیم نیز غافل شد. کلوپ را هم به خوبی می شناسم و می دانم که تیمی یکدست و جنگنده را به مصاف ما خواهد فرستاد.»

شانس اول قهرمانی:« این کمکی به ما نمی کند. لیورپول سال هاست در چنین فینالی نبوده و مطمئنا انگیزه بالایی دارد. فکر می کنم انتظارش را نداشتند که امسال هم به فینال برسند. ما پی اس جی، یوونتوس و بایرن را حذف کرده ایم و لیورپول هم سیتی را. به عقیده من، فینال 50-50 خواهد بود.»