توخل: نیمار یک هنرمند است

توخل: نیمار یک هنرمند است

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان گذشته با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما خیلی زود شایعاتی در مورد نارضایتی او از شرایطش در پاریس و تمایلش برای رفتن به رئال مادرید منتشر شد. اما توخل که امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی شد، تاکید کرد که منتظر کار کردن با این ستاره برزیلی است.

او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، بازیکنان بزرگ آنهایی هستند که بیشتر از بقیه کار می کنند. من از کارکردن با ستاره ها نمی ترسم. من هفته گذشته با نیمار ملاقات کردم. جلسه خیلی مهمی بود. او یک هنرمند است، یکی از بهترین بازیکنان دنیا. او بازیکنی کلیدی برای پیروزی در دیدارهای مان است. من ملاقات مان را دوست داشتم. من لبخندی روی چهره او دیدم. او بازیکنی است که ما حول او ساختار تیم مان را می سازیم بنابراین او می تواند خودش را آنطور که می خواهد بروز بدهد."

توخل در پاسخ به شایعاتی که در مورد درخواست او از مدیران پاری سن ژرمن برای خریدهای تابستانی و به ویژه به خدمت گرفتن جانلوئیجی بوفون، مطرح شده گفت:" اگر بازار نقل و انتقالات امروز تمام شود، من خیلی خوشحال خواهم شد. بازیکنان ما استثنایی هستند و من باید ابتدا آنها را بشناسم.

من با این شرط که "این را می خواهم یا آن را" به اینجا نیامده ام. بازیکنان بااستعداد و جوان زیادی همین حالا در تیم هستند. من بازی های تیم را تنها از طریق تلویزیون دیده ام. من و بازیکنان باید یکدیگر را بشناسیم. می خواهم به تیم کمک کنم. می خواهم نقش هر بازیکن را اصلاح کنم تا به بهترین ترکیب برسیم."