لوپتگی: ایران را می‌شناسیم، حریف سختی برای ما خواهند بود

لوپتگی: ایران را می‌شناسیم، حریف سختی برای ما خواهند بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد لیست 23 نفره تیمش برای جام جهانی و حریفان این تیم صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، لوپتگی در مورد مهمترین تصمیمش که خط زدن موراتا بود ، صحبت کرد:" مسلما ممکن است بازیکنان مهمی از لیست خط خورده باشند و از این بابت خرسند نیستم اما به جز موراتا بازیکنان دیگری مثل بارترا، ایارامندی، ویتولو و ... نیز خط خوردند. سعی کردم بهترین لیست را برای داشتن یک جام جهانی عالی جمع آوری کنم. با برخی از بازیکنانی که خط خوردند صحبت کردم اما نمی خواهم در این باره صحبت کنم. ترجیح می دهم روی انهایی که در لیست حضور داشتند تمرکز کنم. سعی کردم عملکرد بازیکنان در مقطع پایانی فصل را بررسی کنم و ممکن است برخی از بازیکنان بیش از بقیه نظرم را جلب کرده باشند. این که لیست را با 23 بازیکن ببندی آسان نیست. مونرئال مدتها با ما بوده و مطمئنیم که کمک بزرگی برای ما خواهد بود.سخت بود که فقط چهار بازیکن را در خط حمله داشته باشم و در یک تصمیم فوتبالی، موراتا را خط زدم."

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران ساده ترین حریف اسپانیا در مرحله گروهی است، گفت:"هیچ حریفی آسان نیست. بردن در هر بازی برای ما یک فتح جدید خواهد بود. به خوبی ایران را می شناسیم و می دانیم بیشترین تلاش خود را انجام خواهند داد. آنها به جلو حرکت کرده اند و بهتر شده اند. حریف مشکلی خواهند بود."

1140