مورینیو: حق چلسی قهرمانی نبود؛ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

مورینیو: حق چلسی قهرمانی نبود؛ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد تیمش شایسته شکست در فینال جام حذفی نبوده است. 

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو پس از شکست ۱-۰ تیمش مقابل چلسی در فینال جام حذفی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش عنوان کرد منچستریونایتد تیم برتر میدان بوده است. 

مورینیو به bbc sport گفته:

به چلسی تبریک می گویم اما فکر می کنم حق ما قهرمانی بود. آن ها یک گل بیشتر از ما زدند و صاحب جام شدند. من مربی منچستریونایتد هستم و باید به حریف احترام بگذارم اما فکر می کنم ما تیم برتر میدان بودیم. مشتاف هستم تا ببینم رسانه ها راجع به این بازی و نحوه بازی چلسی چه خواهند گفت چون می دانم اگر تیم من اینجوری بازی می کرد و قهرمان می شد چه چیزهایی می گفتند.

همه شکست ها دردناک هستند اما آن شکست هایی که تیم تمام تلاش خودش را کرده و شما بابت چیزی حسرت نمی خورید کمتر از بقیه دردناک تر است. شکست در این بازی را مثلا به شکست مقابل نیوکاسل ترجیح می دهم. از عملکردبازیکنانم راضی هستم. 

ما به خوبی دفاع کردیم. ما به خوبی مانع حملات حریف شدیم. برنامه چلسی تنها استفاده از توپ های بلند برای ژیرو و رساند توپ به هازارد بود. بازی کردن مقابل چنین تیم قابل پیشبینی چندان سخت نبود. فکر نمی کردم گلی دریافت کنیم اما هازارد بازیکن بسیار خوبی است و توانست یک پنالتی بگیرد. 

۲۰۳۱