چلسی 1-0 منچستریونایتد؛ پنالتیِ هازارد آبی ها را قهرمان جام حذفی کرد

چلسی 1-0 منچستریونایتد؛ پنالتیِ هازارد آبی ها را قهرمان جام حذفی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته شاید در آخرین بازی اش روی نیمکت چلسی، برنده شد و چلسی را به قهرمانی در جام حذفی رساند.

به گزارش وبسایت نود، کونته که به احتمال قوی چلسی را ترک می کند در آخرین مسابقه اش روی نیمکت چلسی، این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند و منچستریونایتدِ مورینیو این فصل را بدون جام به پایان برد.

روز شنبه در بازی فینال جام حذفی انگلیس موسوم به Fa Cup، تیم های چلسی و منچستریونایتد با قضاوت مایکل الیور به مصاف هم رفتند. بازی در نیمه نخست متعادل شروع شد، دقایقی چلسی برتری داشت و لحظاتی یونایتد نسبت به حریف برتر بود. تا اواسط نیمه اول، خبری از موقعیت جدی روی دروازه ها نبود و مسابقه کم اتفاق دنبال می شد که در دقیقه 21 اتفاق سرنوشت ساز بازی رقم خورد.

ادن هازارد در میانه زمین به سمت دفاع حریف فرار کرد، کورس او با جونز موجب شد مدافع یونایتد روی وی مرتکب خطا شود و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. دقیقه 22 بازی، هازارد با یک بغل پای آرام از روی نقطه پنالتی، بازی را 1-0 کرد.

بعد از این گل، در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست یونایتد به سمت دروازه حریف فشار آورد تا گل خورده را جبران کند ولی در خلق موقعیت جدی گلزنی، خیلی موفق نبود. بهترین فرصت نیمه نخست نصیب جونز و سپس رشفورد شد که ضربه سر جونز به بیرون رفت و تلاش رشفورد هم به سرانجام ننشست.

اما نیمه دوم را باید از آن یونایتد دانست، تیم مورینیو برای جبران گل خورده از دقیقه 60 فشارش را بیشتر کرد و چلسی هم عقب نشست تا از گل خورده جبران کند.

یاران مورینیو دو بار از شوت های راه دور شانس خود را امتحان کردند که ضربات رشفورد و ماتیچ به خوبی توسط کورتوا مهار شد. در ادامه رشفورد یک بار هم در موقعیت تک به تک صاحب فرصت خوبی شد که این توپ هم توسط دروازه بان حریف مهار شد.

یونایتد حتی یک بار هم به گل رسید که گل سانچز به دلیل قرار گرفتن در موقعیت آفساید، مردود اعلام شد. به این ترتیب یونایتد بار دیگر در جام حذفی مقابل چلسی شکست خورد تا از رسیدن به جام بازماند.

کونته هم شاید در اخرین بازی اش روی نیمکت چلسی، پیروز شد و به قهرمانی رسید.


1878