نیاز دوباره به سوپرمن؛ آقای گل‌های آسیا روبروی پرسپولیس

نیاز دوباره به سوپرمن؛ آقای گل‌های آسیا روبروی پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - سوپرمن پرسپولیس پس از قرار گرفتن مقابل مهاجمان اسپانیا و پرتغال، باید روبروی آقای گل‌های لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، جلال حسینی با گل دقایق پایانی به الجزیره، فصل را برای خودش و پرسپولیس با شیرینی به اپاین رساند اما به نظر می‌رسد در فصل آینده، روزهای سخت‌تری انتظار او را می‌کشد. قهرمان خط دفاع پرسپولیس، ابتدا با پیراهن تیم ملی باید روبروی بهترین مهاجمان دنیا قرار بگیرد و فصل بعد، با آقای گل‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. بازی‌هایی که نقش او برای سرخپوشان، پررنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

در جدول بهترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان، یوسف العربی ستاره الدحیل و بغداد بونجاح، گلزن السد با 9 گل به طور مشترک صدرنشین هستند. مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال هم با 7 گل پشت سر آن‌ها قرار گرفته است. این یعنی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با هر کدام از این تیم‌ها بازی کند، باید روبروی یکی از 3 گلزن برتر لیگ قهرمانان قرار بگیرد و جلال حسینی وظیفه مهار گلزن اول حریف را خواهد داشت.

ستاره اول سه تیم از چهار تیم غرب آسیا، مهاجمان آن‌ها هستند. هر کدام از آن‌ها بیشتر از 7 گل زده‌اند و تیم‌شان به این مرحله رساندند. پرسپولیس تنها تیمی است که ستاره اول آن در قلب خط دفاع قرار دارد. بازیکنی با لقب جدید سوپرمن، که باید پرسپولیس را در این مرحله از دست بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد تا رویای فینالیست شدن‌شان زنده بماند.


22330