مارسی ۰ - ۳ اتلتیکو مادرید؛ قهرمانی شاگردان سیمئونه با شکستن طلسم فینال ها

مارسی ۰ - ۳ اتلتیکو مادرید؛ قهرمانی شاگردان سیمئونه با شکستن طلسم فینال ها

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید با درخشش آنتوان گریزمن سرانجام طلسم ناکامی در فینال های اروپایی را شکست و فاتح لیگ اروپا شد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های مارسی و اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۳:۱۵ در فینال لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه ۰-۳ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم برای سومین بار فاتح لیگ اروپا شود. اتلتیکو که تحت هدایت سیمئونه در فینال سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ لیگ قهرمانان مغلوب رئال مادرید شده بود با این پیروزی سرانجام توانست طلسم فینال های اروپایی را بشکند. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۴: گرماین روی پاس خوب پایت در همان ابتدای صاحب موقعیتی مناسب شد اما با بی دقتی ضربه اش را به بالای دروازه فرستاد. 

دقیقه ۲۱: مدافع مارسی به اشتباه توپ را به گابی پاس داد و این بازیکن هم سریع گریزمن را در موقعیتی مناسب پا به توپ کرد. ستاره فرانسوی هم موفق شد در مصاف تک به تک دروازه را باز کند. 

دقیقه ۳۲: دیگو پایت به دلیل مصدومیت جای خودش را به ماکسیم لوپز داد. 

دقیقه ۴۹: کوکه در میانه زمین صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا توانست توپ را به گریزمن در داخل محوطه برساند و این بازیکن هم با یک ضربه تمام کننده دقیق موفق شد گل دوم خودش و تیمش را بثمر برساند. 

دقیقه ۸۱: مارسی تا آستانه جبران یکی از گل ها پیش رفت اما ضربه سر میتروغلو روی سانتر ارسالی با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۸۹: نماینده اسپانیا روی یک ضد حمله سریع توانست به گل سوم خودش هم دست یابد. گریزمن توپ را به کاستا پاس داد و این بازیکن هم توپ را به کوکه رساند و او هم گابی را در موقعیتی خوب پا به توپ کرد تا این بازیکن با یک شوت محکم گل سوم را بزند. 


۲۰۳۱