روایت آخرین روز زندگی جی لوید ساموئل

روایت آخرین روز زندگی جی لوید ساموئل

به گزارش "ورزش سه"، در مورد خیلی ها گفته می شود که نزدیک شدن مرگ را احساس می کنند اما وقتی جی لوید ساموئل دیروز صبح از خواب بیدار شد، اصلا فکر نمی کرد که 15 می 2018، آخرین روز زندگی اش خواهد بود.

او در 37 سالگی آخرین روزهای بازی اش را در باشگاه محلی اگرتون اف سی سپری می کرد و در عین حال مربی تیم هم بود؛ یک دوران گذار برای ورود به مرحله بعدی دوران حرفه ای اش:" بعضی بازیکنان بعد از بازنشستگی یک یا دو سال طول می کشد تا خودشان را پیدا کنند. بعضی ها بلافاصله وارد مربیگری می شوند اما بعضی ها هم تا زمانی که می توانند فوتبال بازی می کنند. زیرا وقتی بازی را کنار می گذارید، انگار دیگر به جایی تعلق ندارید. اما جایی مانند اگرتون، جایی است که شما می توانید سال های آخر فوتبال تان را با فشار کمتر ادامه بدهید و در عین حال آماده بمانید."

ساموئل که سال ها در فوتبال انگلیس حضور داشت و چهره شناخته شده ای بود، قصد داشت همچنان در کنار فوتبال بماند و این بار در سرزمین مادری اش، کارش را شروع کند.

ساموئل صبح سه شنبه را با آماده کردن سه فرزندش، جاوارن، لاکایل و آمارا و رساندن آنها به مدرسه آغاز کرد. همسرش، اِما، که طراح داخلی است، مشغول آماده کردن مقدمات نمایشگاهش در دوبی بود؛ سفری که به نظر می رسید ساموئل هم برای آن هیجان زده بود؛ چه اینکه در توئیترش نوشت:" به زودی در دوبی برای برند لاکچری کودکان و همسرم، ساموئل و اوون".

اِما این شرکت را زمانی که ساموئل در ایران بازی می کرد، در سال 2013 تاسیس کرده بود و حالا به برند سرشناسی تبدیل شده بود.

 جی لوید بعد از رساندن بچه ها به مدرسه، قصد داشت به محل تمرین اگرتون برود؛ ساعت 7:40 دقیقه بود و جاده "های لی" چندان شلوغ نبود اما  در یک پیچ خطرناک، ناگهان یک "ون" سر راه ماشین رنج روور او سبز شد؛ 15 دقیقه بعد وقتی نیروهای امداد به محل حادثه رسیده بودند، ستاره سابق استون ویلا از دنیا رفته بود؛ مردی که اشلی یانگ، هافبک فعلی منچستریونایتد، در موردش نوشت:" فراموش نمی کنم که چگونه من را زیر بال و پر گرفتی و کمک کردی تا در تیم جا بیفتم."

ساعتی بعد سخنگوی پلیس در شرح حادثه گفت:" نیروهای امداد همچنان در صحنه تصادف یک ون و یک اتومبیل حضور دارند. حدود 7:55 دقیقه بود که برخورد یک ون و یک رنج روور گزارش شد. متاسفانه راننده اتومبیل، جی لوید ساموئل، 37 ساله، اهل لیم، در صحنه تصادف درگذشت.

حادثه به نزدیکان او اطلاع داده شد و آنها در حال حاضر تحت نظر افسران متخصص (روانشناس) هستند. راننده ون مردی 54 ساله است که به شدت آسیب دیده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است."