وداع بازیکنان عربستانی با لالیگا

وداع بازیکنان عربستانی با لالیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - نوح الموسی و علی النمر، دو بازیکن عربستانی تا ساعاتی دیگر  راهی کشورشان می شوند. این دو بازیکن وایادولید و نومانسیا به علت مصدومیت اردوی تیمهایشان را ترک کردند چرا که نمی توانستند تا پایان فصل بازی کنند.

به گزارش وبسایت نود، نوح الموسی هرگز برای وایادولید بازی نکرد. او در برخی بازیها در لیست 20 نفره حضور داشت اما هرگز در لیست نهایی قرار نگرفت. النمر اما از میان بازیکنان عربستانی تنها کسی بود که تجربه حضور در لیست تیمش را داشت و در بازی نومانسیا و آلباسته روی نیمکت نشست اما شانسی برای بازی کردن نصیبش نشد.  نومانسیا با خرید النمر از نظر مالی منتفع شد چرا که شرکت عربستانی "جوی" که یک شرکت مخابراتی است با این تیم تا پایان فصل به عنوان اسپانسر قرارداد بست. 

سالم الدوساری و جابر عیسی، دو بازیکن عربستانی که به ویارئال پیوسته بودند هرگز فرصت بازی پیدا نکردند هر چند که تیم اسپانیایی از استخدام آنها پنج میلیون یورو درآمدزایی کرد. هر دو بازیکن در روزهای اخیر اردوی ویارئال را ترک کردند و به کشورشان برگشتند. الدوساری فقط یک بازی در تیم زیر 21 سال ویارئال در مقابل تیم جوانان آرسنال انجام داد.

یحیی الشهری هم که فرصت بازی کردن برای لگانس را پیدا نکرده بود، هفته گذشته به عربستان برگشت. فهد المولد از لوانته نیز تا کنون نتوانسته برای این تیم بازی کند و در روزهای اتی به کشورش بر می گردد. عبدالمجید السهیلم در رایو وایکانو و عبدالله الحمدان در تیم اسپورتینگ گیخون بی نیز فرصتی برای بازی کردن در رده بزرگسالان پیدا نکردند هر چند که در تیم جوانان بازی کردند. مجموعا هیچ کدام از بازیکنان عربستانی نتوانستند در سطح حرفه ای برای تیمهای لالیگایی بازی کنند.

1140