برتری قاطع تیم های ایرانی و پرسپولیس در مصاف با نمایندگان امارات

برتری قاطع تیم های ایرانی و پرسپولیس در مصاف با نمایندگان امارات

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس با برتری برابر الجزیره امارات، علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی، به هفتمین برد خود برابر نمایندگان این کشور دست یافت.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس تهران که روز گذشته با برتری 2 بر یک مقابل الجزیره امارات توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، هفتمین برد خود را برابر تیم های اماراتی جشن گرفت. این دیدار نخستین تقابل پرسپولیس با تیم های اماراتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود؛ همچنین الجزیره امارات هم برای نخستین بار در مرحله حذفی برابر یک تیم ایرانی به میدان می رفت که در نهایت منجر به حذف این تیم شد. الجزیره در تقابل با تیم های ایرانی 4 پیروزی و 8 تساوی به دست آورده بود و در 8 بازی هم با شکست زمین را ترک کرده است.

همچنین، پرسپولیس هم در برابر تیم های اماراتی 7 برد، 2 شکست و یک مساوی به دست آورده است. سرخپوشان در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا، با تیم های الوحده، الشباب، الوصل و الجزیره از امارات بازی کرده که تنها دو بار برابر تیم های الوحده و الجزیره شکست خورده است.

در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، تیم های ایرانی 35 بار برابر اماراتی ها پیروز شده اند و در 25 بازی هم نتیجه را به حریف واگذار کرده اند. 27 مصاف نمایندگان دو کشور هم با تساوی به پایان رسیده است.



2081