میکل آرتتا برنامه ریزی برای حضور در آرسنال را آغاز کرده است

میکل آرتتا برنامه ریزی برای حضور در آرسنال را آغاز کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد نیمکت آرسنال متعلق به آرتتا خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، در طی روزهای اخیر عنوان شده بود که با توجه به درخواست دستمزد بالای انریکه و عدم تمایل ناگلزمان برای جدایی از هوفنهایم، گزینه های آرسنال برای جانشینی ونگر به آلگری و آرتتا محدود شده است. اما روز یکشنبه مصاحبه های آلگری و گواردیولا، نشان داد که آرتتا از بیشترین بخت برای نشستن روی نیمکت توپچی ها برخوردار است.

آلگری بعد از مسجل شدن هفتمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ، عنوان کرد که قصد دارد همچنان به کارش در تورین ادامه دهد. گفته می شود او همچنان تصور می کند می تواند با یوونتوس به قهرمانی در اروپا برسد. در عین حال بودجه محدود آرسنال (50 میلیون پوند) در فصل نقل و انتقالات پیش رو، او را ترغیب نکرده تا تورین را به مقصد لندن ترک کند.

همین موضوع باعث شده تا شانس آرتتا بیشتر شود، یکشنبه شب در آخرین بازی منچسترسیتی در فصل 2017-2018، گواردیولا عنوان کرد که مانع جدایی آرتتا نخواهد شد. ایندیپندنت هم در گزارشی انحصاری مدعی شده است که آرتتا از همین حالا برنامه ریزی برای حضور روی نیمکت آرسنال را شروع کرده است، البته گفتنی است سران آرسنال ممکن است در کنار آرتتا از یک کمک مربی باتجربه بهره گیرند.

1878