اعتراف مدیر یووه؛ رئال با اختلاف بهترین تیم دنیاست

اعتراف مدیر یووه؛ رئال با اختلاف بهترین تیم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بازی رفت را در خانه با سه گل به رئال باخت و با وجود پیروزی 3-1 در بازی برگشت، نتوانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. پنالتی بحث برانگیز روی لوکاس واسکز در دقیقه 93 تا چند روز سوژه خبری شماره یک رسانه های ورزشی بود.

ماروتا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در مورد حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان گفت:« یوونتوس همیشه برای کسب تمام جام ها می جنگد. امسال هم لیگ و جام حذفی را تصاحب کردیم ولی در لیگ قهرمانان نتوانستیم از پس رئال بر بیاییم.

رئال در مجموع دو بازی، تیم برتر بود و نتایج این تیم در سال های اخیر هم ثابت می کند که ما چه رقیب دشواری را پیش رو داشتیم. رئال در 4 سال گذشته سه بار فاتح لیگ قهرمانان شده و امسال هم به فینال رسیده است. در واقع ما آخرین تیمی هستیم که توانسته رئال را از لیگ قهرمانان حدف کند(2015). در حال حاضر رئال با فاصله، بهترین تیم دنیاست.»

دیبالا:« ما فصل بعد نیز برای قهرمانی در همه جام ها خواهیم جنگید و این ممکن نمی شود مگر با حفظ ستاره ها و حساب کردن روی ستاره های جوان و آینده دار. ما دیبالا و برناردسکی را داریم که هنوز 26 سال هم ندارند. مطمئن باشید که دیبالا فصل بعد جایی نخواهد رفت.»