لیگ جزیره؛ ۱۰۰ امتیازی شدن منچسترسیتی در روز خداحافظی کریک و ونگر

لیگ جزیره؛ ۱۰۰ امتیازی شدن منچسترسیتی در روز خداحافظی کریک و ونگر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی به رکورد 100 امتیاز در لیگ برتر رسید.

 به گزارش وبسایت نود، عصر یکشنبه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس با انجام ده مسابقه همزمان پیگیری شد که نتیجه پنج مسابقه از این ده بازی به شرح زیر است:

منچسترسیتی قهرمان زودهنگام این فصل فوتبال جزیره، در یک مسابقه تشریفاتی موفق شد ساوتهمپتون را با نتیجه 1-0 شکست دهد تا علاوه بر رکوردشکنی های قبلی، به رکورد 100 امتیاز در لیگ برتر برسد که یک رکورد تاریخی در لیگ جزیره است. در این مسابقه ژسوس در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه توانست سیتی را پیروز زمین کند. سیتی فصل را با امتیاز 100 و تفاضل گل 79 به پایان رساند. ساوتهمپتون هم در نهایت از سقوط فرار کرد و با 36 امتیاز هفدهم شد. آن ها به لطف شکست سوانزی، موفق شدند در لیگ بمانند. به این ترتیب تیم ولزی لیگ برتر به چمپیونشیپ رفت.

در دیگر بازی، منچستریونایتد در یک مسابقه نه چندان جذاب، 1-0 واتفورد را شکست داد، در این مسابقه رشفورد در دقیقه 34 تک گل بازی را به ثمر رساند. کریک در این دیدار برای آخرین بار در ترکیب منچستریونایتد قرار گرفت و دقیقه 85 ضمن تعویض، از هواداران یونایتد خداحافظی کرد. یونایتد کارش را با 81 امتیاز و جایگاه دومی خاتمه داد.

آرسنال در آخرین مسابقه ونگر روی نیمکت توپچی ها، مقابل هادرزفیلد پیروز شد. این برد به لطف گل دقیقه 38 اوبامیانگ به ثمر نشست. آرسنال با 63 امتیاز ششم شد و سهمیه لیگ اروپا را گرفت. هادرزفیلد هم شانزدهم شد.

در دیگر بازی ها برنلی در خانه مقابل بورنموث با نتیجه 2-1 مغلوب شد. با این نتیجه هم برنلی تغییری در جایگاه هفتمی اش مشاهده نکرد. بورنموث هم در رده دوازدهم فصل را به پایان رساند.

وستهم یونایتد نیز در خانه موفق شد 3-1 اورتون را شکست دهد تا فصل را با جایگاه سیزدهمی به پایان برساند. اورتون هم هشتم شد. در این بازی لانزینی دو بار و آرناتوویچ برای وستهم گلزنی کردند.

1878