لیگ برتر انگلیس؛ چلسی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازماند، تاتنهام و لیورپول سوم و چهارم شدند

لیگ برتر انگلیس؛ چلسی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازماند، تاتنهام و لیورپول سوم و چهارم شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول با رکوردشکنی صلاح سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد.

به گزارش وبسایت نود، عصر یکشنبه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس با انجام ده مسابقه همزمان پیگیری شد که نتیجه پنج مسابقه از این ده بازی به شرح زیر است:

لیورپول بعد از ناکامی در سه هفته اخیر بالاخره طعم برد را چشید تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. تیم کلوپ در هفته آخر میزبان برایتون بود که با برد قاطع 4-0 زمین را ترک کرد. در این بازی، صلاح در دقیقه 26، لوورن دقیقه 40، سولانکه دقیقه 53 و رابرتسون در دقیقه 85 برای قرمزها گلزنی کردنذ تا لیورپول با کسب امتیاز 75 لیگ را در رده چهارمی به پایان برساند. صلاح با گلزنی در این دیدار به رکورد 32 گل در لیگ برتر در یک فصل رسید که یک رکورد جدید و منحصر به فرد در فوتبال انگلیس است.

اما چلسی که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود، با یک شکست سنگین فصل را به پایان برد تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازماند. تیم کونته در هفته آخر مقابل نیوکاسل 3-0 شکست خورد. در این مسابقه پرز دو بار و گیل برای نیوکاسل گلزنی کردند. نیوکاسل فصل را در رده دهمی به پایان برد. چلسی هم با 70 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد و به لیگ اروپا رفت.

تاتنهام نیز با برد مقابل لسترسیتی در رده سوم ایستاد. تیم پوچتینو در هفته آخر در یک مسابقه جذاب 5-4 لسترسیتی را شکست داد، در این مسابقه اسپرز سه بار از رقیب خود عقب افتاد ولی در نهایت با گل دقیقه 76 هری کین، 5-4 پیروز شد. در این مسابقه هری کین و لاملا دو گل زدند، فوکس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و برای میهمان، محرز، ایهیناچو و واردی (2بار) گلزنی کردند. اسپرز با 77امتیاز سوم شد، لسترسیتی هم نهم شد.

کریستال پالاس در خانه خود 2-0 وست برومویچ را مغلوب ساخت تا در رده یازدهم بایستد. زاها و فن آنهولت برای پالاس گلزنی کردند. سوانزی هم با قبول شکست 1-2 در خانه مقابل استوک سیتی به چمپونشیپ سقوط کرد. آنها با 33 امتیاز، در رده هجدهم ایستادند.

1878