کارنامه ضعیف خارج از خانه الجزیره؛ ترسوها در آزادی

کارنامه ضعیف خارج از خانه الجزیره؛ ترسوها در آزادی

وبسایت رسمی برنامه نود - الجزیره بر خلاف بازی‌های خانگی، عملکرد فاجعه‌باری در بازی‌های خارج از خانه داشته است.

به گزارش وبسایت نود، گل ثانیه‌های تلف شده خالیفا موبارک، رویای صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را سخت کرد و آن‌ها در ورزشگاه آزادی، باید الجزیره را شکست دهند. الجزیره در بازی رفت، تیمی بهتر از حد تصور پرسپولیسی‌ها بود و آن‌ها نگرانند در بازی برگشت، نتوانند کار این تیم را در ورزشگاه آزادی تمام کنند اما کارنامه الجزیره در بازی‌های خارج از خانه بزرگترین امیدواری آن‌ها خواهد بود.

الجزیره این فصل کمتر بازی خارج از خانه لیگ و آسیایی را با موفقیت تمام کرده و هر چه بازی‌ها به پایان فصل نزدیک شده، عملکرد آن‌ها هم بدتر شده است. آن‌ها از 5 بازی آخر خارج از خانه‌شان در لیگ امارات، 4 بازی را باختند. النصر، الاهلی، امارات و الوحده، 4 تیمی بودند که در خانه الجزیره را شکست دادند و فقط الوصل مقابل آن‌ها متوقف شد.

زدن دو گل در بازی رفت، یعنی پرسپولیس با یک برد یک گله هم می‌تواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. نتیجه‌ای مشابه بردهایی که 4 حریف از 5 حریف آخر الجزیره داخل خانه مقابل این تیم بدست آوردند. مگر اینکه الجزیره مثل بازی با الغرافه در لیگ قهرمانان، در خانه حریف هم غافلگیر کننده ظاهر شود و بتواند نتیجه‌ای فراتر از حد انتظار سرخپوشان بگیرد.


22330