بوفون: یوونتوس هفت سال شگفت‌انگیز را داشته‌است

بوفون: یوونتوس هفت سال شگفت‌انگیز را داشته‌است

وبسایت رسمی برنامه نود - جیانلوئیجی بوفون کاپیتان یوونتوس در مورد موفقیت های این تیم در فوتبال ایتالیا در سالهای اخیر صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در مسیر کسب اسکودتو برای هفتمین سال پیاپی قرار دارد. بوفون در مصاحبه با شبکه رسمی باشگاه یوونتوس گفت:"به کاری که در این هفت سال کردیم افتخار می کنم. فقط مردان بزرگ می توانستند چنین کاری انجام بدهند.بی نظیر است. در مقطعی از فصل با خود گفتیم:"اگر می خواهیم تبدیل به هیولا شویم، باید باز هم اسکودتو را ببریم و برای بردن جام حذفی و لیگ قهرمانان تلاش کنیم." در لیگ قهرمانان موفق نشدیم اما همچنان می توان گفت کار غیرقابل تصوری انجام دادیم. اگر ورزشکار بزرگی نمایشی و برای حضور در این گروه تلاش نکرده باشی نمی فهمی که چه فداکاری هایی انجام شده و چقدر انرژی صرف شده تا چنین بردهایی به دست بیاید. هفت سال شگفت انگیز را داشتیم."

بوفون در این باره که چرا به مارکیسیو اجازه داده که حام حذفی ایتالیا را بالای سر ببرد گفت:" این یک حرکت جوانمردانه بود. افتخار می کنم که در این هفت سال بی نظیر کاپیتان این تیم بودم اما نباید نقش دیگران را هم در این موفقیت فراموش کرد. کیه لینی در سالهای اخیر کوپا را بالای سر برده بود و این بار می خواستم مارکیسیو، بارزالی و لیشت اشتاینر این کار را انجام بدهند چرا که آنها کار من را آسان تر کرده اند و لایق این تحسین هستند. به آنها مدیون هستم. اسکودتو؟ هنوز به ما نرسیده اما در مسیر درستی هستیم."

1140