رحمانی: مجید جلالی پدر فوتبالی من است

رحمانی: مجید جلالی پدر فوتبالی من است

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک پیکان تهران در خصوص شرایط خودروسازان در فصلی که گذشت گفت: شرایط خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. هرچند فکر می‌کنم شایسته کسب سهمیه بودیم ولی یک مقداری جوانی تیم و یک مقدار مشکلات داوری و بدشانسی مانع از رسیدن به این خواسته‌مان شد.


رحمانی که طی سال‌های اخیر همکاری خوبی با مجید جلالی داشته و به همراه او از سایپا راهی پیکان شده، در خصوص این مربی گفت: من چند سال است زیر نظر آقای جلالی کار می‌کنم و خود ایشان من را از سایپا به پیکان آورد و یک جورهایی پدر فوتبالی من محسوب می‌شود. خوشحالم که در این چند سال شاگرد ایشان بوده‌ام و چیزهایی زیادی از ایشان یاد گرفتم. 


وی با تمجید از عملکرد باشگاه برای ادامه همکاری با مجید جلالی گفت: بهترین گزینه برای پیکان جلالی بود چرا که اگر دقت کنید پیکان همیشه بین لیگ برتر و لیگ یک در رفت و آمد بود و یک سال می‌آمد و سال بعد می‌رفت ولی در این دو سال مدعی کسب سهمیه بودیم و مطمئنا برای آینده برنامه ویژه‌ای نیز خواهد داشت و فکر می‌کنم فصل آینده شرایط بهتری برای حضور در جمع مدعیان داشته باشیم.


وی در رابطه با تصمیمش برای فصل آینده عنوان کرد: من قراردادم با پیکان تمام شده است و هنوز برای فصل جدید صحبتی نکردم. چند پیشنهاد از تهران و شهرستان دارم که از نظر مالی خیلی خوب است اما شرایطی که در پیکان تجربه کردم تمایلم برای ادامه همکاری با این تیم را افزایش می‌دهد و اولویت من با ماندن است. به زودی با آقای جلالی مشورت می‌کنم و تصمیم خواهم گرفت. همانطور که گفتم فصل گذشته می‌توانستیم حتی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم اما نشد و شاید برای فصل آینده روزهای خوبی و فراتر از تصوری را داشته باشیم و رقبا باید روی پیکان حساب ویژه‌ای باز کنند و امیدوارم من هم عضوی از این تیم باشم.