تمجید ویژه آلگری از شاگردانش: عالی بودیم

تمجید ویژه آلگری از شاگردانش: عالی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، یووه شب گذشته در فینال جام حذفی در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفت و توانست با نتیجه 4-0 این تیم را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آنها در سری آ نیز در آستانه کسب قهرمانی قرار دارند و با جام شب گذشته، تقریبا می‌توان گفت که دوگانه برای یووه قطعی شد. پس از بازی، آلگری به تمجید از شاگردانش پرداخت.

او گفت:" این اولین جام فصل ماست. بازیکنان من فوق العاده بودند و شایسته این پیروزی بودیم. همه خوب کار کردند و این چیزی بود که نیاز داشتیم. وقتی اینگونه بازی می‌کنیم، شکست دادنمان توسط حریف دشوار است. حالا می‌توانیم کمی جشن بگیریم. بازی نزدیکی بود ولی در نیمه دوم همه چیز عوض شد. سعی کردیم با آرامش بازی کنیم. همانطور که گفتم، امشب کمی جشن می‌گیریم و سپس سریعا روی هدف بعدی متمرکز می‌شویم که کسب قهرمانی لیگ است."

سرمربی ایتالیایی درباره آینده اش در یووه گفت:" فعلا به آینده ام فکر نمی‌کنم. من با یووه قرارداد دارم و مثل هر سال، در پایان فصل با باشگاه مذاکره خواهیم کرد. هر سال یووه تیمی رقابتی می‌سازد که هدفش کسب پیروزی است. وقتی نوبت صحبت کردن می‌شود، باید شفافیت داشت و با دقت مسائل را آنالیز کرد و متوجه شد که در چه پست‌هایی نیاز به تقویت وجود دارد. ما بیشترین تلاش را برای مدیریت یووه انجام خواهیم داد. من برای یکی از بهترین باشگاه‌های جهان کار می‌کنم، ما پیروزی‌های مهمی در این چند سال کسب کرده ایم و حفظ این روند بسیار دشوار است."