در انتظار کامبک برانکو ایوانکوویچ

در انتظار کامبک برانکو ایوانکوویچ

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با نتیجه سه بر دو مقابل الجزیره امارات شکست خورد و اکنون باید در بازی برگشت و در استادیوم آزادی با حمایت هواداران این دیدار را به سود خود تغییر دهد؛ دیداری که سرمربی هلندی حریف البته کری خوانی را در نشست خبری بعد از بازی با اعلام اینکه در استادیوم آزادی نیز به دنبال گلزنی خواهند بود، آغاز کرده است.


برانکو در فصل گذشته اما چند کامبک و بازگشت به بازی امیدوارکننده از خود به جا گذاشت که اکنون سرخ‌ها و هوادارانشان را امیدوار به عبور از حریف اماراتی می‌کند. بزرگترین بازگشت سرخپوشان برابر الاهلی عربستان بود. آنها توانستند تساوی شبه خانگی دو بر دو را در بازی برگشت با پیروزی سه بر یک تغییر دهند تا به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یابند.


پرسپولیس در بازی مقابل الوحده امارات نیز در زمین حریف در شرایطی که با نتیجه دو بر یک عقب افتاده بود در نهایت بازی را با پیروزی سه بر دو به سود خود خاتمه داد. آنها برای بازی برگشت مقابل الهلال عربستان نیز شانس تغییر نتیجه شکست 4 گله را داشتند که با ناداوری و بدشانسی در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند.


اکنون باید دید برانکو با توجه به پشتوانه ثبت دو گل در خانه حریف، قادر خواهد بود نتیجه بازی برگشت را به سود خود تغییر دهد و راهی مرحله بعدی شود یا فصل فوق العاده آنها به بدترین حالت ممکن خاتمه خواهد یافت.