پاسخ دایی به شایعات؛ از نیمکت سرخ تا آسیا

پاسخ دایی به شایعات؛ از نیمکت سرخ تا آسیا

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در لیگ برتر برای دومین فصل پیاپی در مراسمی که توسط یکی از دوستان ایرانی تدارک دیده شده بود و در آن افراد صاحبنامی همچون محمدرضا شریفی‌نیا، امیر قلعه نویی، مهرداد میناوند، علی پروین، خداداد عزیزی و ... حضور داشتند، مورد تقدیر قرار گرفت. در این مراسم از علی دایی، اسطوره‌ی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز دعوت به عمل آمده بود اما شهریار در آن حضور نیافت.


چند روز بعد از این مراسم، برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که علیرغم توافق اولیه برای ادامه همکاری با پرسپولیس، هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و آینده‌اش روی نیمکت این تیم نامشخص است. خبری که شایعات زیادی را شکل داد و باعث شد تا در بین هواداران نیز نگرانی زیادی حول آینده تیمی که در طول سه فصل اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته بود، شکل گیرد.


این دو بحث در کنار هم (عدم حضور علی دایی در مراسم تقدیر از برانکو ایوانکوویچ و خبر عدم توافق سرمربی کروات برای تمدید قرارداد) در نهایت شایعه بزرگتری را شکل داد؛ علی دایی به نیمکت پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین برانکو ایوانکوویچ خواهد شد! موفقیت‌های چند فصل اخیر علی دایی روی نیمکت صبای قم، نفت تهران و در نهایت سایپا او را اکنون یکی از برترین و نزدیک‌ترین گزینه‌های احتمالی نیمکت پرسپولیس در صورت جدایی برانکو در فضای مجازی معرفی می‌کرد. 


اما ماجرای غیبت علی دایی در مراسم تقدیر از برانکو ایوانکوویچ به هیچ عنوان به این شایعات مربوط نبود. اسطوره محبوب فوتبال ایران که در دوران زلزله کرمانشاه نقش محوری در جمع آوری کمک‌های مردمی ایفا کرده بود، از تعطیلات لیگ به بهترین شکل برای ساماندهی این موضوع سود برد و برای اطلاع از آخرین وضعیت این منطقه راهی سرپل ذهاب شده بود. او با اعلام این موضوع به دوستانش که در این مقطع راهی کرمانشاه شده بود نسبت به حواشی عدم حضورش در مراسم تقدیر از سرمربی کروات پرسپولیس پاسخ داده بود.


این آخرین تصویر از علی دایی بعد از شکل گرفتن این حاشیه‌ها و شایعات است. او بعد از یک فصل موفق دیگر در فوتبال ایران که منتهی به صعود نارنجی‌پوشان به لیگ قهرمانان آسیا شده در کنار دوستانش حاضر شده تا خستگی یک فصل پرفشار را از تن خارج کند. علی دایی بدون توجه به این شایعات اینبار می‌خواهد برخلاف فصل گذشته که نفت را آسیایی کرد و به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی حرکت فوق العاده‌اش را در این تیم ادامه نداد، با سایپا به موفقیت در لیگ قهرمانان فکر کند. بازگشت دوباره سایپا به لیگ قهرمانان آسیا باز هم به همراه علی دایی، اینبار هم با هدایت شهریار باید دید با چه تدابیری همراه خواهد بود و آقای گل بین المللی فوتبال ایران با بازگشت به لیگ قهرمانان مسلما نگاه آسیا را به عنوان یک چهره بین المللی معطوف به خود خواهد کرد.