در انتظار آقای گلی جهانبخش در هلند

در انتظار آقای گلی جهانبخش در هلند

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت ۱۷ امروز تیم آلکمار به مصاف زووله هلند خواهد رفت، این دیدار در چارچوب هفته پایانی لیگ اردیویسه برگزار می‌شود و نبردی بسیار حساس برای وینگر ایرانی تیم AZ است.

آلکمار در این بازی با هر نتیجه در رده سوم جدول باقی خواهد ماند اما سرنوشت آقای گلی جهانبخش به این مسابقه بستگی دارد. او تاکنون ۱۸ گل زده و لوزانو و یانسن را با یک گل کمتر، پایین تر از خود می‌بیند. البته سه بازیکن ۱۶ گله از تیم های آلکمار، فاینورد و ویلم نیز در این جایگاه های بعدی قرار دارند.

تیم مقابل آلکمار، در رده هشتم جدول رده بندی است و از خط دفاعی ضعیفی نیز بهره می‌برد. آن ها در ۳۳ بازی اخیر ۳۸ گل خورده اند و میانگین بیش از یک گل خورده در هر مسابقه را دارند. همچنین جهانبخش در نیم‌فصل اول موفق به گلزنی مقابل این تیم شد و حالا به دنبال دبل است.

تیم‌های بازیکنان گلزن دو حریف جدی جهانبخش نیز امروز به مصاف خرونینگن و رودا خواهند رفت و آنها نیز فرصت ویژه ای برای گلزنی دارند.

تاکنون هیچ فوتبالیستی از ایران عنوان آقای گلی در اروپا را تصاحب نکرده و حالا آقای گلی جهانبخش می‌تواند مقامی ویژه برای او و فوتبال ایران باشد. در سال‌های گذشته رضا قوچان نژاد، علی دایی، وحید هاشمیان و... فرصت رسیدن به این مهم را داشتند که در پایان ناکام ماندند. کریم انصاری‌فرد نیز این فصل در آستانه کسب آقای گلی است و امشب این فرصت را دارد به این مهم برسد.

همچنین لازم به ذکر است علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی آلکمار برای این بازی قرار دارد.