جشنواره گل اینتر در زمین اودینزه

جشنواره گل اینتر در زمین اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، اینتر رده پنجمی پس از شکست خانگی تلخ برابر یوونتوس، به زمین اودینزه آمده بود و چشم به سه امتیاز این بازی داشت. میزبان نیز که در رده های پایینی جدول قرار داشت، باید در این مسابقه پیروز می شود تا بقای خود در سری آ را قطعی کند.

12 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که اینتر به گل رسید. ارسال کرنر از سوی بروزوویچ، با ضربه سر تماشایی رانوکیا به قعر دروازه اودینزه رفت تا اینتر خیلی زود پیش بیفتد.

میزبان برای جبران گل خورده جلو کشید اما نه تنها به هدف خود نرسید که در دقایق پایانی نیمه اول، دو بار دیگر نیز دروازه خود را باز شده دید.

ابتدا رافینیا بود که در دقیقه 44 با یک حرکت انفرادی و شوت پای چپ خود از بیرون محوطه جریمه، دومین گل اینتر را به ثمر رساند و سپس ایکاردی در دقیقه 46 روی پاس بروزوویچ در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با استفاده از جاگیری اشتباه گلر اودینزه و ضربه ای دقیق، گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا اینتر با خیالی آسوده راهی رختکن شود.

4 دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که فوفانا از اودینزه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و کار میزبان برای کم کردن فاصله دشوارتر از قبل شد.

اینتر دقیقه 71 به گل چهارم خود رسید و زننده این گل هم بورخا والرو بود.

پاس پریسیچ در میانه راه پس از برخورد به بازیکن اودینزه تغییر جهت داد و به والرو رسید. این بازیکن هم با یک کنترل خوب و ضربه پای راست دقیق خود توانست اینتر را به گل چهارمش برساند.

در نهایت این بازی با برتری 4-0 اینتر به اتمام رسید و نراتزوری ضمن حفظ رتبه پنجم، با یک بازی بیشتر به یک امتیازی رم و لاتزیو رسیدند.