الجزیره با انبوهی از مشکلات برابر پرسپولیس

الجزیره با انبوهی از مشکلات برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن مسابقات لیگ امارات، تیم الجزیره حریف آسیایی پرسپولیس در مکان هفتم جدول قرار گرفت. این تیم با هدایت تن‌کاته، مربی هلندی خود قهرمانی دوره قبل را تجربه کرده بود و حالا با افتی محسوس در رده هفتم جدول قرار گرفت. حال مسئولان این تیم در فضای مجازی، اقدام به نظرسنجی کردند و از طرفداران خود خواستند که دلایل افت این تیم را بازگو کنند.


در همین راستا، اکثر طرفداران الجزیره مشکلات مالی موجود در باشگاه و عدم پرداخت حقوق بازیکنان را علت اصلی افت تیمشان می‌دانند. البته با وجود مالکیت شیخ منصور (مالک منچسترسیتی) بر این تیم، نظر فوق تا حدی غیر واقعی تلقی می‌شود. نظر بعدی طرفداران، وجود ضعف و مشکلاتی در کادر مدیریت الجزیره است و دلیل بعدی آن‌ها اشباع شدن بازیکنان این تیم اماراتی به دلیل کسب عنوان قهرمانی در دوره قبل و نمایش تحسین برانگیز برابر رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان، لقب گرفته است. آخرین دلیل افت الجزیره از نگاه طرفداران، عوض شدن کل بازیکنان خارجی این تیم بود.


لازم به ذکر است این تیم اماراتی روز دوشنبه در خانه به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود و مسابقه رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند.